dylemat - co wybrać?

Data: 2009-09-15 14:27:20
Autor: Resun
dylemat - co wybrać?

Witam
zastanawiam się nad zakupem samochodu

ma to być autko kombi, bo 5-osobowa rodzina...
rocznik około 1999, bo cena...
najlepiej diesel lub gaz, bo opłaty zapaliwo...
jak najmniej awaryjne (ale odkrycie), bo koszty, a znam się na naprawach średnio

cena około 10.000, najlepiej nieco poniżej, nie mam zacięć sportowych,

To ja proponuje wziąść pod uwagę jeszcze GOLFA III Varianta
buda troche opatrzona ale TDI nie do zajechania :P A za ok 10 tyś można znaleść auto na "pełnym wypasie"

aaa... i nie jest to auto na "F" :P

Data: 2009-09-15 12:40:44
Autor: to
dylemat - co wybrać?
Resun wrote:

To ja proponuje wzi¹œÌ pod uwagê jeszcze GOLFA III Varianta buda troche
opatrzona ale TDI nie do zajechania :P A za ok 10 tyœ mo¿na znaleœÌ auto
na "peÂłnym wypasie"

A jako bonus pół miliona km przebiegu.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-15 15:04:00
Autor: Eryk
dylemat - co wybraa?
A jako bonus pół miliona km przebiegu.

Mój ma 230 tys., kupiony od dziadka z niemiec, rocznik 93 :)

Pzdr

Data: 2009-09-15 14:42:54
Autor: .Peeter
dylemat - co wybrać?
Użytkownik "Resun" napisał:
aaa... i nie jest to auto na "F" :P

Jak nie? Folcfagen. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter, maniak VW, Audi i Seatów

Data: 2009-09-16 07:37:26
Autor: yes
dylemat - co wybrać?
Resun pisze:

To ja proponuje wziąść pod uwagę jeszcze GOLFA III Varianta
buda troche opatrzona ale TDI nie do zajechania :P A za ok 10 tyś można znaleść auto na "pełnym wypasie"

aaa... i nie jest to auto na "F" :P

jak to nie na "F"???!! Folkswagen!! :P

pozdrawiam
yes

Data: 2009-09-16 23:12:28
Autor: BrunoJ
dylemat - co wybrać?
Resun <resun@o2.pl> napisał(a):
> ma to być autko kombi, bo 5-osobowa rodzina...
To ja proponuje wziąść pod uwagę jeszcze GOLFA III Varianta
buda troche opatrzona ale TDI nie do zajechania :P A za ok 10 tyś można znaleść auto na "pełnym wypasie"
Chyba nie doczytales jednak dokladnie. Mialo byc dla 5 osob. Mam w garazu ZXa kombi, taka starsza Xsara. Jakies 10cm szersza w srodku od Golfa. 5 osobowa rodzina (2 foteliki z tylu) to porazka na dluzsze trasy, chociaz zona szczupla to jakos w srodku daje rade. Jako wieloletni posiadacz ZXa, czyli sporego kompakta z lat 90tych stanowczo polecam cos sztuke wyzej (np p406, Xantia, Laguna, itd - kolejnosc nieprzypadkowa;-). Kompakt sprawdza sie slabo, wiadomo - mozna sie zmiescic i w maluchu, ale komfort zaden. W zasadzie dla urozmaicenia dyskucji to moge wyjechac z jakims vanem typu evasion/p806. Tak naprawde nawet koszty utrzymania nie beda jakies specjalnie wyzsze. Mam okazje jezdzic roznymi autami (wypozyczalnia, sluzbowe) i  przy 5 osobach w tym 2 foteliki z tylu to w zasadzie nie ma auta zeby doroslemu w srodku bylo wygodnie. Im wieksze tym lepsze. Osobiscie polecalbym p406, jesli diesel to 2.0HDI (raczej '00) lub 1.9TD (slabawy, ale pali wszystko co sie wleje...). Auto naprawde spore w srodku, przyjemne w jezdzeniu i w miare proste w serwisowaniu. Zero rdzy, chyba ze byly przykrosci jakies. Fiat Marea, wspomniany przez kogos tez jest ciekawym autem, chociaz jak dla mnie juz troche specyficzne w prowadzeniu. Ale rozmiar w srodku ok. Przymierz czy dobrze siedzi sie Tobie na miejscu kierowcy - dla mnie srodkowa konsola wlazi za bardzo na nogi.
"niestety" oba auta na F. Nie zrobisz na osiedlu szpanu takiego jak starym golfem czy paskiem w tedeku. Ale i wieksza szansa ze nikt nie podprowadzi od razu...
Ale zarty na bok - jesli tylko mozesz to bierz auto wieksze, 5 osob w kompakci wygodnie po prostu nie pojedzie. W wiekszym zazwyczaj tez jest srednio, ale szanse wzrastaja...

pozdrawiam
BrunoJ
Citroen ZX Break '97 i rozne inne krotkoterminowo
Bydgoszcz i rozne inne krotkoterminowo

aaa... i nie jest to auto na "F" :P

Data: 2009-09-17 14:03:06
Autor: ..Aldi..
dylemat - co wybrać?

Jako wieloletni posiadacz ZXa, czyli sporego kompakta z lat 90tych stanowczo
polecam cos sztuke wyzej (np p406, Xantia, Laguna, itd - kolejnosc
nieprzypadkowa;-).

kłopot taki, że nie wiem czy wydolę... pomysł oczywiście niezły

sluzbowe) i  przy 5 osobach w tym 2 foteliki z tylu to w zasadzie nie ma
auta zeby doroslemu w srodku bylo wygodnie. Im wieksze tym lepsze.

z tyłu dwa same "poddupki" i jeden rzeczywisty fotelik
dorosłego tam w ogóle nie widzę!

"niestety" oba auta na F. Nie zrobisz na osiedlu szpanu takiego jak starym
szpan mam w nosie :)
auta na F jeśli się nie psują dramatycznie mi nie przeszkadzają

Ale zarty na bok - jesli tylko mozesz to bierz auto wieksze, 5 osob w
kompakci wygodnie po prostu nie pojedzie.

dzięki wielkie za podpowiedzi!

dylemat - co wybrać?