dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?

Data: 2009-07-11 00:56:22
Autor: BartekK
dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?
Obser_wa_tor pisze:
Gigabyte HD4850 1GB 256 PCI-E GDDR3 Zalman OC 469
Weź ty przejrzyj archiwum w temacie chłodzenia zalman na kartach graficznych, chyba że pracujesz w kasku i słuchawkach... W dodatku 4850 OC w cenie 4870 ?

Data: 2009-07-11 01:05:33
Autor: Obser_wa_tor

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:h38hhg$28i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Obser_wa_tor pisze:
Gigabyte HD4850 1GB 256 PCI-E GDDR3 Zalman OC 469
Weź ty przejrzyj archiwum w temacie chłodzenia zalman na kartach graficznych, chyba że pracujesz w kasku i słuchawkach...

O, dzięki za zwrócenie uwagi.

W dodatku 4850 OC w cenie 4870 ?

A gdzie w Poznaniu kupię 4870 w tej cenie?!
Ceny brałem z proline, bo taniej tam niż w komputroniku...
Zasugeruj mi jakis model karty graficznej z 4870 mniej więcej w tej cenie plz.

pozdrawiam
Obserwator

Data: 2009-07-11 01:13:05
Autor: BartekK
Obser_wa_tor pisze:
W dodatku 4850 OC w cenie 4870 ?
A gdzie w Poznaniu kupię 4870 w tej cenie?!
Ceny brałem z proline, bo taniej tam niż w komputroniku...
Zasugeruj mi jakis model karty graficznej z 4870 mniej więcej w tej cenie plz.
A to już sam musisz znaleźć. Zasadniczo Proline jak i Komputronik tanie nie są.
W pierwszej jaką sprawdziłem hurtowni leży najtańszy powercolor za 405zł brutto, znajdź sklepik mały który ci ściągnie po znajomości z małą marżą.

Data: 2009-07-11 09:10:53
Autor: CeBeR
BartekK pisze:

[...]

Brawo. "Udowodniłeś" że "można" kupić HD4850 taniej niż za 469 zł. Teraz czekamy na dowód, że za 469 zł można kupić HD4870, i to nie w "pierwszej jaką sprawdziłeś hurtowni", tylko konkretnie - gdzie?

Data: 2009-07-11 10:17:01
Autor: Obser_wa_tor

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:h38igr$31d$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zasugeruj mi jakis model karty graficznej z 4870 mniej więcej w tej cenie plz.
A to już sam musisz znaleźć. Zasadniczo Proline jak i Komputronik tanie nie są.

To że KT jest strasznie drogi to wiem, (juz tam nigdy nie kupuję tak jak kiedyś). KT ma tylko znakomitą przeglądarkę produktów, więc często odwiedzam ich stronę.
Co do Proline to miał kiedyś opinię jednego z najtańszych sklepów w Poznaniu z tych większych sklepów, które dają poniekąd niepisaną gwarancję że nagle nie upadną i nie będzie problemu z serwisem gwarancyjnym.
Taki np. ZNAK upadł (www.znak.pl) , ale ceny mieli tylko trochę niższe od KT, a wyższe od proline

W pierwszej jaką sprawdziłem hurtowni leży najtańszy powercolor za 405zł brutto,

Powercolor HD 4870 za 405 zł?

znajdź sklepik mały który ci ściągnie po znajomości z małą marżą.

Chcę kupić całość sprzętu w jednym miejscu, żeby było prościej.
Może zrobię jak sugerujesz i poproszę znajomego, żebyć ściągnął z jakiejś hurtowni  online...
Tylko wtedy ewentualne wymiany gwarancyjne są wkurzające bo trzeba sprzęt wysyłać kurierem/pocztą itp. :-/

pozdrawiam
Ob_ser_wa_tor

Data: 2009-07-11 10:26:17
Autor: .Peeter
"BartekK" wrote:
Weź ty przejrzyj archiwum w temacie chłodzenia zalman na kartach graficznych, chyba że pracujesz w kasku i słuchawkach...

Prawda, przerabiałem to. :-) Temat sprzed około 2 tygodni.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-11 10:59:15
Autor: Obser_wa_tor

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h39ibu$2c0$1inews.gazeta.pl...
"BartekK" wrote:
Weź ty przejrzyj archiwum w temacie chłodzenia zalman na kartach graficznych, chyba że pracujesz w kasku i słuchawkach...

Prawda, przerabiałem to. :-) Temat sprzed około 2 tygodni.

Czy to temat: "Nvidia GTS 250 - zmniejszenie obrotów wentylatora" z 2009-06-23?
Czytam wątek właśnie i odechciewa mi się chłodzenia aktywnego Zalmana.

pozdrawiam
Ob_ser_wa_tor

dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?