dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna

Data: 2009-03-02 10:27:46
Autor: Dman-666
dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna
Patrze a tu w szybce robal taki: news:90107dcf-0dfe-47d6-b3c7-
f3c0e5c10bc5@x38g2000yqj.googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten pajhivo .. Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Do tej pory jeździłem focusem 1.6 TDCI

Jezdzilem?! Powinno byc "zapierdalalem" ;) jak sobie wspomne skoki kolegi z pasa na pas po Wislostradzie.

ps. ktos ma na zbyciu naklejkę pms-owa? Chetnie się zaopiekuję.

A mozesz do mnie. Mam jeszcze kilka. Trase mamy pododbna zdaje sie wiec mozna sie zlapac po drodze.

--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Data: 2009-03-02 06:47:11
Autor: pajhivo
dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna
f3c0e5c10...@x38g2000yqj.googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten pajhivo
> [...]

> ps. ktos ma na zbyciu naklejkę pms-owa? Chetnie się zaopiekuję.

A mozesz do mnie. Mam jeszcze kilka. Trase mamy pododbna zdaje sie wiec

Czy w przyszłą sobotę również tą trasą będziesz jechał?
To może się jakoś umówimy. A żeby nie zaśmiecać na grupie to odezwę
się na priv.

Pozdrawiam
Krzyś D.

Data: 2009-03-02 15:00:13
Autor: Dman-666
dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:cf8de909-1b56-42c8-8ed3-0a17390b5eabj35g2000yqh.googlegroups.com !

Dokladnie tak --
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Data: 2009-03-02 11:33:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dman-666 pisze:
[...]

Przekażecie sobie przez okno, zap...jąc 180 po Wisłostradzie? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-02 11:21:34
Autor: Dman-666
dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gogcju$j44$3news.dialog.net.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Marcin "Kenickie" Mydlak . Tak se patrze i
patrze jak nawija makaron na uszy:
Przekażecie sobie przez okno, zap...jąc 180 po Wisłostradzie? :>

Technicznie ogranicza tylko dlugosc reki :> :

http://picasaweb.google.com/Dm4n666/Mietnik#5308548273459757426

--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

dylemat, focus 2.0 diesel czy 2.0 benzyna