dylemat przy zawieszeniu półki

Data: 2009-09-03 10:37:53
Autor: Piotrek_P
dylemat przy zawieszeniu półki
Witam,

Kupiłem ostatnio półki do pokoju do zawieszenia na ścianie. Półki
osadzone są na kawałku płyty meblowej w której wpuszczone są zaczepy
do zawieszenia. Nie wiem jak ją zawiesić na ścianię:-(. Zaczepy są
wpuszczone i zlicowane z płytą (takie okrągłe z jaimś wkrętem w środku
- chyba regulacyjnym?). Nie znam typu więc nie wiem jak googlować żeby
znaleźć odpowiednie kołki do tego. Ktoś nawet stwierdził że to wymaga
listwy montarzowej na ścianę, ale ja się nie znam więc pozwoliłem
sobie zapytać. Może ktoś z Was się z tym spotkał.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam
Piotrek

Data: 2009-09-03 20:26:46
Autor: Maciej Ślużyński
Użytkownik "Piotrek_P" <pilik@op.pl> napisał w wiadomości news:9cd53fec-f0d6-4c75-8b8f-679bae4bedc8v36g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

To rzeczywiście może wymagać specjalnej listwy montażowej.

Ja podobne półki kupiłem niedawno w IKEA, ale tam do czterech półek i ośmiu śrub dodatkiem były też dwie wyprofilowane listy. Do nich przykręca się rzeczone półki, a same listwy - do ściany.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Data: 2009-09-04 22:13:59
Autor: Lukasz
[...]

Jedna z popularnych firm meblarskich której skrót brzmi BRW ma w ofercie pólki mocowane w podobny sposób. w płycie znajdują się zaczepy (okręgłe ustojstwa) umożliwiające zawieszenie na kołkach wygiętych w haczyk (takie zwykłe, załamane pod kątem prostym, nie żadne zakręcone). Zaczepy umożliwiają doregulowanie poziomu (metodą kolejnych prób podczas wieszania), nawet jak kołki są wkręconie nie w poziomie. Może to podobny system. Jakaś fotka Twojego zaczepu?

pozdro
Łukasz

dylemat przy zawieszeniu półki