dylemat sprzedającego auto na raty

Data: 2010-01-27 08:50:53
Autor: Lewis
dylemat sprzedającego auto na raty
Użytkownik "tomi71" <matulaskocz@interia.pl> napisał w wiadomości news:hjor43$re7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!
Sprzedałem tydzień temu auto (Audi 80 B4 '94) a ponieważ kupiec nie miał pełnej kwoty zgodziłem się aby 1tys. doniósł do końca lutego. Cena wg
mnie  była zbyt wygórowana bo 6tys.
Wczoraj przychodzi z jakimś mechanikiem i stwierdzają że to moje auto
wymaga  wielu napraw o wartości ok. 1tys.
Kiedy go odbierał byłem pewny za to moje auto bo jeździłem nim 5 lat i
było  wszystko ok, a tu nagle termostat do wymiany, pompa paliwa, wtrysk rozruchowy, a tak wogóle to auto nie chce zapalić na benzynie (bo jest
też  LPG).
Chcą mi auto sprawdzać na komputerze podczas gdy tam tylko kody błyskowe wchodzą w grę (silnik NG) itd itp ...i coś mi tu nie gra.
poradźcie czy pogonić gościa i niech daje zgodnie z umową resztę kasy czy może powinienem partycypować w pokryciu kosztów rzekomych napraw. W ostateczności pomyślałem niech daje auto z powrotem i tyle. Wolałbym
jednak  pozbyć się go bo mam już jego następcę i szkoda żeby stało u
mnie na placu.
do tego wspominają coś o sądach itd :) Jak to wygląda prawnie?
pozdrawiam

Jak jesteś w 100% pewny swego auta to dogadaj się z kolesiem ze zamawiamy oddzielną ekspertyzę np w ASO i jeżeli te usterki które wymienil się nie potwierdzą to on pokrywa koszty tej ekspertyzy i zwraca ten 1000zł, a jeśli faktycznie wskażą ze tak jest jak mówi to Ty płacisz za ekspertyzę i usunięcie usterek. Nie musi to być ASO może być każdy inny zaufany mechanik.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-27 10:32:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
dylemat sprzedającego auto na raty
Lewis wydusił z siebie te słowy:

Jak jesteś w 100% pewny swego auta to dogadaj się z kolesiem ze
zamawiamy oddzielną ekspertyzę np w ASO

z autem z 94 roku za 6kPLN?

chyba zartujesz.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-27 13:12:40
Autor: J.F.

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjp16t$4mg$1inews.gazeta.pl...
Lewis wydusił z siebie te słowy:
Jak jesteś w 100% pewny swego auta to dogadaj się z kolesiem ze
zamawiamy oddzielną ekspertyzę np w ASO

z autem z 94 roku za 6kPLN?
chyba zartujesz.

Niekoniecznie. Gosc zaplaci, sie czegos nauczy :-)

J.

dylemat sprzedającego auto na raty