dylemat zakupowy niskobudzetowy

Data: 2010-02-10 10:20:45
Autor: PS
dylemat zakupowy niskobudzetowy
On 2010-02-10 09:37, Andrzej Lawa wrote:
Ave!

Potrzebuję samochodu, głównie do dojazdów do pracy. Przez lata nie
potrzebowałem (albo praca nie wymagająca dojazdów, albo w miarę wygodny
dojazd zbiorkomem). Ale teraz niestety żopa - trzeba.

Mam na zbyciu Uno 1.0 benzyna '96r. Idealny na dojazdy do pracy. W tegoroczne mrozy palił od pierwszego strzału.

--
PS

Data: 2010-02-10 10:32:46
Autor: Andrzej Lawa
On 2010-02-10 09:37, Andrzej Lawa wrote:
    Ave!

[...]

Gdzie, za ile i czy zagazowany?

Jak nie chcesz tutaj - pisz na andrzej_lawa@o2.pl

dylemat zakupowy niskobudzetowy