dylematy kuchenkowe...

Data: 2009-12-13 02:10:23
Autor: Andrzej Lawa
dylematy kuchenkowe...
Andrzej Lawa pisze:

Na temat infrastruktury - przyłącza gazowego nie mam i raczej mieć nie
będę, mam za to 3-fazowe przyłącze elektryczne sporej mocy.

Aha, informacja dodatkowa: mam licznik dwutaryfowy i oprócz dużej
kuchenki planuję też mieć mikrofalę z funkcją "grill" i "crisp".

Data: 2009-12-13 13:15:29
Autor: JBP
dylematy kuchenkowe...
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4b243eff$1news.home.net.pl...
Andrzej Lawa pisze:

[...]

Odpowiedz sobie jeszcze na pytanie: jak często u Ciebie i na jak długo wyłączają prąd. W razie wyłączenia jakiś palnik gazowy przyda się. Jeśli nie w płycie, to nawet zapasowy.
Natomiast piekarnik sugeruję jednak elektryczny. Gazowe piekarniki bywają oporne w "dostrojeniu".

JBP

Data: 2009-12-13 15:49:44
Autor: Andrzej Lawa
dylematy kuchenkowe...
JBP pisze:

Odpowiedz sobie jeszcze na pytanie: jak często u Ciebie i na jak długo wyłączają prąd. W razie wyłączenia jakiś palnik gazowy przyda się. Jeśli nie w płycie, to nawet zapasowy.

Zdarza się, ale rzadko. Poza tym mam generator i oraz małą turystyczną
kuchenkę gazową ;)

Natomiast piekarnik sugeruję jednak elektryczny. Gazowe piekarniki bywają oporne w "dostrojeniu".

W takiej sytuacji chyba pójdę na 100% elektrycznie - a butlę z gazem
będę ewentualnie trzymał do awaryjnej kuchenki turystycznej.

dylematy kuchenkowe...