dylematy moralne

Data: 2010-02-02 18:19:27
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
witam! gdzież mi tam do tęgich głów z tej grupy dyskusyjnej, ale naszły mnie pewne wątpliwości... otóż w gospodarce centralnie regulowanej jest tak, że jak ktoś dostaje kasę, to inny musi mu ją dać... mnie męczy sumienie od kogo ja biorę te 800 pln pensji co miesiąc (jeszcze biorę)... myślałem nad tym długo, ale nic nie wymyśliłem... mogę natomiast wykluczyć kilka osób:
- profesora Lecha Wałęsę... zmarnotrawił moją stówę...
- tego durnia Balcerowicza... jego zbawienna reforma rozdająca majątek jakoś mnie ominęła...
- kumucha Jerzego Urbana - sam się wypowiedział, że nie da...
- katolickie bojówki - sponsorują tylko wybitnych... no mnie trochę brakuje...
no głupi jestem, a tak mnie męczy sumienie, którym biednym dzieciom ja od ust odbieram... aż mnie skręca z niewiedzy, może Ktoś mógłby mnie naprowadzić.

Data: 2010-02-02 18:47:30
Autor: Jadrys
dylematy moralne
[...]

Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa wyzyskiem..

Data: 2010-02-02 19:31:32
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa wyzyskiem..

no tak, on dylematów nie ma żadnych...

Data: 2010-02-03 09:50:14
Autor: Marek
dylematy moralne
On 2 Lut, 18:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk
dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa
wyzyskiem..

Powiedz Jadrys, w jakiej branzy pracodawca zarabia 10xtyle, co
pracownik - to natychmiast otworze taka dzialalnosc.
NB.:  Tobie tez to radze...

Data: 2010-02-09 04:04:20
Autor: Marek
dylematy moralne
On 4 Lut, 22:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Powiedz Jadrys, w jakiej branzy pracodawca zarabia 10xtyle, co
> pracownik - to natychmiast otworze taka dzialalnosc.
> NB.:  Tobie tez to radze...

W każdej...

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To dlaczego polowa przedsiebiorstw plajtuje ?

Data: 2010-02-02 19:33:01
Autor: raff
dylematy moralne
no głupi jestem, a tak mnie męczy sumienie,

Moze napisz do Pani Domu ?

R.

Data: 2010-02-02 20:17:28
Autor: *.heÂŽsk.*
dylematy moralne
On Tue, 2 Feb 2010 18:19:27 +0100, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

[...]

 masz problem ze soba. jestes typowym dzieckiem socjalizmu.
 wszyscy sa winni twego nieszczescia tylko nie ty sam.

--

 HeSk

Data: 2010-02-02 20:20:08
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
 masz problem ze soba. jestes typowym dzieckiem socjalizmu.
 wszyscy sa winni twego nieszczescia tylko nie ty sam.

chłopaki, nie klepcie mi standardów, szukam konkretnych informacji...

Data: 2010-02-02 13:01:07
Autor: zbig
dylematy moralne
On 2 Lut, 20:20, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:
 masz problem ze soba. jestes typowym dzieckiem socjalizmu.
 wszyscy sa winni twego nieszczescia tylko nie ty sam.

chłopaki, nie klepcie mi standardów, szukam konkretnych informacji...

Ja biorę od właścicieli firmy a ty nie wiem, nie napisałeś gdzie
pracujesz

Data: 2010-02-02 22:21:54
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
Ja biorę od właścicieli firmy a ty nie wiem, nie napisałeś gdzie
pracujesz

no właśnie i tu jest cały problem... tyram w firmie państwowej, można powiedzieć w urzędzie... czy biorę od Tuska? to chyba najgorsza rzecz jaką sobie mogę wyobrazić...

Data: 2010-02-03 07:39:06
Autor: zbig
dylematy moralne
On 2 Lut, 22:21, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl>
wrote:
[...]

Praca w firmie państwowej niesie za sobą szereg udogodnień. Większa
pewność zatrudnienia i dociągnięcia do emerytury, liczne dodatki,
nagrody jubileuszowe, świadczenia itp. Co prawda firmy prywatne, np.
moja coraz częściej starają się dbać więcej o pracownika. Nam
zafundowano ostatnio naprawdę solidny pakiet medyczny i pakiet
rekreacyjny. Na twoim miejscu przestałbym jojczyć tylko poszukał sobie
pracy w firmie prywatnej, nie będziesz brał pieniędzy do
znienawidzonego przez siebie Tuska. Jeśli cię to pocieszy to on z
kolei bierze od ciebie, ode mnie zresztą też.

Data: 2010-02-03 10:58:09
Autor: Jadrys
dylematy moralne
[...]

Uspokój się, bierzesz od nas podatników a nie od Tuska który także od nas bierze.

Data: 2010-02-03 01:21:40
Autor: awe
dylematy moralne

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mbugm599qg0r2gaa2f0h0r2ot1b696n0oj4ax.com...
[...]

-- -- -- -
a od kiedy ci cos nie teges z socjalizmem, wam sie ciagle cos pierdoli, najwieksza wasza obelga to wyzwac kogos od komunisty, eh wy lewaki jestescie juz parodia samych siebie. facet nie ma pensji tylko dostaje kase zeby nie zdechl. przeciez to nie sa zadne zarobki...no chyba ze dostaje 800 zl na godzine..
awe

Data: 2010-02-03 20:12:40
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
[...]

własnie, ciągle wymagają ode mnie jakichś wyżyn myślowych, a ja prosty chłop jestem i nawet nie rozumiem za co mnie biją... to jakiś idiotyzm, ja tam nic nie rozumiem.

Data: 2010-02-03 21:00:38
Autor: awe
dylematy moralne

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hkcige$btf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no taki prosty to ty nie jestes. od razu poznac:-) ale wiesz ja mysle ze kawecki moglby ci odpowiedziec na wszelkie Twoje pytania w tym zakresie....zreszta jest tu cale biuro polityczne pierwszych sekretarzy, co prawda niedoszlych, bo sztandar im wyprowadzono, ale zawsze cos ..oni wszystko wiedza.... no prawie
awe

dylematy moralne