dylematy moralne

Data: 2010-02-02 18:47:30
Autor: Jadrys
dylematy moralne
witam! gdzież mi tam do tęgich głów z tej grupy dyskusyjnej, ale naszły mnie pewne wątpliwości... otóż w gospodarce centralnie regulowanej jest tak, że jak ktoś dostaje kasę, to inny musi mu ją dać... mnie męczy sumienie od kogo ja biorę te 800 pln pensji co miesiąc (jeszcze biorę)... myślałem nad tym długo, ale nic nie wymyśliłem...

Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa wyzyskiem..

Data: 2010-02-02 19:31:32
Autor: identifikator: 20040501
dylematy moralne
Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa wyzyskiem..

no tak, on dylematów nie ma żadnych...

Data: 2010-02-03 09:50:14
Autor: Marek
dylematy moralne
On 2 Lut, 18:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Bierzesz najprawdopodobniej od tego kto z Twojej pracy ma zysk
dziesięciokrotnie wyższy niż Tobie "daje".  Fachowo to się nazywa
wyzyskiem..

Powiedz Jadrys, w jakiej branzy pracodawca zarabia 10xtyle, co
pracownik - to natychmiast otworze taka dzialalnosc.
NB.:  Tobie tez to radze...

Data: 2010-02-09 04:04:20
Autor: Marek
dylematy moralne
On 4 Lut, 22:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Powiedz Jadrys, w jakiej branzy pracodawca zarabia 10xtyle, co
> pracownik - to natychmiast otworze taka dzialalnosc.
> NB.:  Tobie tez to radze...

W każdej...

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

To dlaczego polowa przedsiebiorstw plajtuje ?

dylematy moralne