dyletantka prosi o pomoc w wyborze

Data: 2012-04-18 13:26:26
Autor: anhin
dyletantka prosi o pomoc w wyborze
witam
mój muzealny Giant niestety właśnie żegna się z tym światem, więc muszę pilnie znaleźć następcę. Na sprzęcie zupełnie się nie znam i chyba nawet nie chcę się znać (taki typ żeńskiego umysłu). Jeżdżę głównie po lasach i bezdrożach, czasem dość stromych, piaszczystych albo mokrych, asfaltu unikam, ale nie jest to w żadnym razie jakiś terenowy hardcore, po prostu dość leniwe przejażdżki po ciekawych okolicach. Chciałabym raczej klasycznego górala niż treking, męski, możliwie lekki, możliwie niezawodny i tani w naprawach, i żeby nie kosztował więcej niż jakieś 1700 zł. Na top marce czy super nowości mi nie zależy, może być model sprzed 5 lat ;) Czy to w ogóle możliwe, a jeśli tak, to gdzie coś takiego znajdę, najlepiej prosto z półki, bez składania z kawałków? Aha, mam ok 160 cm wzrostu -jaki wymiar ramy uznalibyście za najodpowiedniejszy?
Posty na grupie przejrzałam, oczywiście, ale od nadmiaru technicznych szczegółów zakręciło mi się w głowie :(

z góry dziękuję za pomocne informacje

Joanna

Data: 2012-04-18 18:36:44
Autor: rmikke
dyletantka prosi o pomoc w wyborze
Dnia Wed, 18 Apr 2012 13:26:26 +0200, anhin naskrobał/a:

[...]

Mozliwe, mozliwe.

Ktoss Level A-ileś tam,
Author,
Trek
Merida

Co z tych marek znajdziesz w podanej cenie, bedzie dobre.
Jak Ci sie kilka modeli spodoba, wroc, pokaz, doradzimy lepiej.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-18 22:13:18
Autor: kamil/Endurorider.pl
dyletantka prosi o pomoc w wyborze
Użytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:jmn1js013l7drn.newsguy.com...

Mozliwe, mozliwe.

Ktoss Level A-ileś tam,

a2 lady (niezapomniane obleśne malowanie) + nowy suport za 35 zeta (od razu) i jest mega wypas w bardzo dobrej cenie.

--
http://Endurorider.pl
08/04/2012 koniec testu SR Suntour Duro

Data: 2012-04-19 00:11:08
Autor: rmikke
dyletantka prosi o pomoc w wyborze
Dnia Wed, 18 Apr 2012 22:13:18 +0200, kamil/Endurorider.pl naskrobał/a:

[...]

Mial byc meski, meski jest malowany normalnie. Czerwony, czerwone sa najszybsze.

Data: 2012-04-19 06:04:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:jmnl6s020n4drn.newsguy.com...
[...]

Koleś, który kupił ten rower też tak mówił na początku, ale jak przyszło do tematu kasy to odpuścił i teraz jest bardzo zadowolony z zakupu.

Data: 2012-04-19 13:37:58
Autor: rmikke
dyletantka prosi o pomoc w wyborze
Dnia Thu, 19 Apr 2012 06:04:01 +0200, kamil/Endurorider.pl naskrobał/a:

[...]

Ale znaczy co, wersja "lady" jest tansza?

Data: 2012-04-19 18:30:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisał w wiadomości news:jmp4fm015dtdrn.newsguy.com...

Koleś, który kupił ten rower też tak mówił na początku, ale jak przyszło do
tematu kasy to odpuścił i teraz jest bardzo zadowolony z zakupu.

Ale znaczy co, wersja "lady" jest tansza?

No tak, teraz widać że "sprawdziłeś" o jakim rowerze pisałem wcześniej przed napisaniem tego posta :/

Data: 2012-04-19 09:37:49
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 18:30:31 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
U�ytkownik "rmikke" <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> napisa� w wiadomo�ci news:jmp4fm015dtdrn.newsguy.com...

> Ale znaczy co, wersja "lady" jest tansza?

No tak, teraz wida� �e "sprawdzi�e�" o jakim rowerze pisa�em wcze�niej przed napisaniem tego posta :/

Się zgubiłem...

Data: 2012-04-19 18:52:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "rmikke" <ryszard.mikke@gmail.com> napisał w wiadomości
> Ale znaczy co, wersja "lady" jest tansza?

No tak, teraz wida� �e "sprawdzi�e�" o jakim rowerze pisa�em wcze�niej przed
> [...]

Rzuć łaskawie okiem na A2 lady i pokaż mi taki rower w takiej cenie. Obleśne malowanie było już wypunktowane :)