dynamiczne migacze

Data: 2015-10-16 16:30:53
Autor: elmer radi radisson
dynamiczne migacze
On 2015-10-16 14:02, Marek wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI

czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

Biorac pod uwage ze widac ostatnio nowe wieksze audice z takim czyms
(przynajmniej dzialaja tak kierunkowskazy z tylu bo z przodu nie mialem
okazji sie przyjrzec), widocznie musi miec homologacje.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-10-16 16:00:26
Autor: Budzik
dynamiczne migacze
Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org ...

[...]

Z przodu tez.
Nie sadze aby był z tym jakikolwiek kłopot (dobrze widczone etc).
Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

Data: 2015-10-16 18:17:32
Autor: Marek
dynamiczne migacze
On Fri, 16 Oct 2015 16:00:26 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

Kwestia gusty, aczkolwiek dzisiaj widziałem to w dwóch audi, jakieś wypasione i tam linijka była długa u "migała" dostojnie co wyglądało super, oraz jakieś starsze z krótką linijką co wyglądało tak sobie. Długość ma znaczenie.

--
Marek

Data: 2015-10-17 23:03:10
Autor: elmer radi radisson
dynamiczne migacze
On 2015-10-16 18:00, Budzik wrote:

Z przodu tez.
Nie sadze aby był z tym jakikolwiek kłopot (dobrze widczone etc).
Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

mi sie podoba, nie dosc ze sygnalizuje skret w prawo, to jeszcze skret w prawo ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-10-18 00:24:43
Autor: PiteR
dynamiczne migacze

On 2015-10-16 18:00, Budzik wrote:

[...]

można łatwo pomylić z barierą drogowców i stłuczka gotowa.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-18 17:04:01
Autor: elmer radi radisson
dynamiczne migacze
On 2015-10-18 00:24, PiteR wrote:

można łatwo pomylić z barierą drogowców i stłuczka gotowa.

Ale wtedy zyskuje sie przydatna podpowiedz, ze to najwyzsza pora
isc do okulisty.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-10-19 11:23:42
Autor: radekp@konto.pl
dynamiczne migacze
Fri, 16 Oct 2015 16:00:26 +0000 (UTC), w
<XnsA535AEF7F3485budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
> Z przodu tez.
Nie sadze aby był z tym jakikolwiek kłopot (dobrze widczone etc).

Wczoraj widziałem coś takiego (po raz pierwszy), więc widocznie te Matrix LED
homologację mają.

Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

I tak o niebo lepiej niż np. p-mgielne włączające się z kierunkowskazami.

Data: 2015-10-19 10:00:45
Autor: Budzik
dynamiczne migacze
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

I tak o niebo lepiej niż np. p-mgielne włączające się z kierunkowskazami.

Ale to chyba w innym celu? Doświetlenie zakretu?

Data: 2015-10-19 14:27:39
Autor: radekp@konto.pl
dynamiczne migacze
Mon, 19 Oct 2015 10:00:45 +0000 (UTC), w
<XnsA538772B277C7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ale to chyba w innym celu? Doświetlenie zakretu?

Jakoś powątpiewam w sens tego w wykonaniach, które widzę.
Niektóre to nawet skutecznie maskują swoim strumieniem kierunkowskaz.

dynamiczne migacze