dynamo - dylemat

Data: 2009-12-11 14:54:01
Autor: Rafał VFR
dynamo - dylemat
A ja mam starego passata ze starym dynamem.
Myślałem, żeby je sciągnąć, bo w sumie po co ale i nie przeszkadza więc zostało.
Teraz coraz szybciej ciemno więc się przydaje.
Hałas w pień, rower pomimo tak dużych kól po zaprzestaniu pedałowania zwalnia ale jechać sie da.
Jest mi wszystko jedno jak szybko się powinno kręcić, nie wierze, że trzeba cokolwiek liczyć żeby je kupić.
Jaką zasadą ja bym się kierował - dynamo do mieszczucha nie może być warte więcej niż cały rower :-)
Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

dynamo - dylemat