dynamopiasta

Data: 2012-03-16 12:52:57
Autor: tadek
dynamopiasta
kupiłem sobie dynamopiastę i lampki do niej przód i tył. Na początku
przednia swieciła znakomicie. Teraz raptem świeci słabo  tył też
świeci czy gorzej trudno mi powiedzieć. Co zrobić by przód świecił jak
na początku?

Data: 2012-03-19 18:19:26
Autor: rmikke
dynamopiasta
Dnia Fri, 16 Mar 2012 12:52:57 -0700 (PDT), tadek naskrobał/a:

kupi=B3em sobie dynamopiast=EA i lampki do niej prz=F3d i ty=B3. Na pocz=B1=
tku
przednia swieci=B3a znakomicie. Teraz raptem =B6wieci s=B3abo  ty=B3 te=BF
=B6wieci czy gorzej trudno mi powiedzie=E6. Co zrobi=E6 by prz=F3d =B6wieci=
=B3 jak
na pocz=B1tku?

Zaczalbym od odpiecia kabelka od piasty i przeczyszczenia stykow. Nastepne styki
masz w przedniej lampce.

Albo jeszcze wczesniej, sprawdzilbym jak swieci tylna lampka (niech Ci ktos
podniesie przednie kolo i zakreci...). Jak swieci zle - wrocilbym do stykow. Jak
dobrze, to niestety trzeba by rozebrac przednia lampke. Albo oddac do serwisu -
ja np. boje sie to rozkladac. Ale ja to dwie lewe rece mam...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

dynamopiasta