dynamopiasta shimano - chyba się zepsuła

Data: 2011-12-15 10:16:06
Autor: Michał Pysz
dynamopiasta shimano - chyba się zepsuła
Przestała mi działać dynamopiasta DH-3N30
Miał ktoś podobny problem? Kupować nową czy warto w tym grzebać!?

mp.

Data: 2011-12-15 10:17:20
Autor: Michał Pysz
dynamopiasta shimano - chyba się zepsuła
Uzupełnienie:
przestała działać w elektrycznym sensie, jeździć nadal się da ;-)

m.

Data: 2011-12-15 10:04:55
Autor: Ryszard Mikke
Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> napisał(a):
> [...]

m.

> Przestała mi działać dynamopiasta DH-3N30
> Miał ktoś podobny problem? Kupować nową czy warto w tym grzebać!?

Ja bym zaczal od podlaczenia kabelka do baterii, zeby wyeliminowac problem w
kabelku...

--
rmikke

Data: 2011-12-15 11:21:34
Autor: Michał Pysz
dynamopiasta shimano - chyba się zepsuła
Ja bym zaczal od podlaczenia kabelka do baterii, zeby wyeliminowac problem w
kabelku...

kabelek pomierzony miernikiem pod katem:
- zwarcia
- kontaktu minusa i plusa z lampką

:-(

m.

Data: 2011-12-15 12:36:31
Autor: Ryszard Mikke
> [...]
> kabelku...

kabelek pomierzony miernikiem pod katem:

Jednakowoz sprawdzilbym, czy podlaczenie don szesciu wolt spowoduje zapalenie
lampki. Kabelkow, ktore wedlug miernika przewodzily poprawnie, ale z oporem
wystarczajacym do unieruchomienia odbiornika widzialem juz troche.

--
rmikke

Data: 2011-12-15 13:10:56
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:jccfof$q7s$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Tam się nie ma co zepsuć, ostatnio rozbierałem swoją i wygląda to marnie. Trzeba ją częściej serwisować niż raz na 20000 km.

http://tiny.pl/hjx2t

http://tiny.pl/hjx27

http://tiny.pl/hjx29

Miałem spory problem by oddzielić zwojnice od magnesu. Po oddzieleniu możesz sprawdzić całe połączenie przewodu ze zwojnicą.

dynamopiasta shimano - chyba się zepsuła