dysk USB Opticum - co to jest ?

Data: 2010-07-21 17:25:25
Autor: Robert_J
dysk USB Opticum - co to jest ?
co to oznacza, ze wspolpracuje z dyskiem USB Opticum? Inny nie bedzie
dzialal? Jakos preparowana partycja?

Mam odb. sat Opticum i dziala z dyskiem Toshiby ;-). Sadze wiec ze i ten bedzie dzialal z kazdym...

Data: 2010-07-21 17:30:17
Autor: adresss
dysk USB Opticum - co to jest ?
On Wed, 21 Jul 2010 17:25:25 +0200, "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>
wrote:

co to oznacza, ze wspolpracuje z dyskiem USB Opticum? Inny nie bedzie
dzialal? Jakos preparowana partycja?

Mam odb. sat Opticum i dziala z dyskiem Toshiby ;-). Sadze wiec ze i ten bedzie dzialal z kazdym...

a jak wyglada sprawa programowania nagran i w jakim formacie nagrywa?
Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?

--
ThinkXtra

Data: 2010-07-21 18:58:06
Autor: Robert_J
dysk USB Opticum - co to jest ?
a jak wyglada sprawa programowania nagran

W tym co mam bardzo prosto :-). Prosciej chyba juz sie nie da...

w jakim formacie nagrywa?

Nie wiem, ale chyba w jakims dziwcznym. Nie bardzo mozna potem przelaczyc do PC i ogladac...

Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?

J.w, raczej kiepsko. Ja tego uzywam raczej do doraznego nagrania. Jesli chce cos nagrac "na stale" to uzywam normalnej nagrywarki.

Data: 2010-07-21 21:12:14
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
Witam

|  Nie bardzo mozna potem przelaczyc do PC i ogladac...

prawdopodonie jest to zrzut strumienia: *.ts
to co, np. w DreamBoxie, czyli te same procedury:
"Total Video Converter", ...

odtwarza ten format kazdy mediatank

na PC to najlepiej uzyc "VLC media player":
http://www.videolan.org/

sadze, ze mozna tez do usb wsawic pendrajwa, np.:
(16GBy, 8 godz.grania - 120zl)

ale niech to potwierdza posiadacze

pzdr jp

Data: 2010-07-22 09:30:15
Autor: Robert_J
dysk USB Opticum - co to jest ?
sadze, ze mozna tez do usb wsawic pendrajwa, np.:
(16GBy, 8 godz.grania - 120zl)

ale niech to potwierdza posiadacze

Nagrywa na wszystko co wetkniesz, sprawdzone empirycznie ;-). Kolegi syn nagrywal nawet na MP-4.
Pzdr.

Data: 2010-07-22 10:49:28
Autor: pawell32
dysk USB Opticum - co to jest ?
W dniu 2010-07-21 18:58, Robert_J pisze:
w jakim formacie nagrywa?

Nie wiem, ale chyba w jakims dziwcznym. Nie bardzo mozna potem
przelaczyc do PC i ogladac...

Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?

producent daje coĹ› takiego:
EN PC Recordings Conversion forALI PVR 29.08.2009.zip
Konwersja nagrań na PC dla ALI PVR Pakiet programy + instrukcja

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-07-22 13:34:15
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
On Thu, 22 Jul 2010, pawell32 wrote:
| producent daje co¶ takiego:
| EN PC Recordings Conversion forALI PVR 29.08.2009.zip
| Konwersja nagrań na PC dla ALI PVR Pakiet programy + instrukcja

dzieki za info

znalazlem ten plik:
http://www.globo.com.pl/?y=3&cmd=show&category=1&prod_id=107
niewielki 1,3MB

konwertowalem plik (wyklad z info na edusacie):
07-11-25-EDUSAT-Inf.ts -- -> 245MB

zrobil to bardzo szybko, dostalem:
07-11-25-EDUSAT-Inf.ts.mpg -- -> 277MB
odtwarzany dodatkowo przez RealPlayera i WinAmpa

bez dzwieku, bo aplikacja "gui.exe" nie wykryla prawidlowo
audiopidow, czyli nalezaloby z reki podac ten parametr

Total Video Converter zrobil to w czasie znacznie dluzszym:
07-11-25-EDUSAT-Inf.mpg -- -> 391MB

Pytanie: czy jest sens konwersji?
- traci sie dodatkowe info: teletext, sciezki dzwiekowe, ... - traci sie czas,
- zwieksza sie wielkosc pliku

sa modele DVD (kto ma taki?) co czytaja TS, wszystkie
MediaTanki rozpoznaj ten format, na PC czyta to bezproblemowo
VLC: http://pl.wikipedia.org/wiki/VLC_media_player

czytnikiem moze tez byc sam odbiornik
sadze, ze TS jest w tej chwili przyjetym standardem

jp ?

Data: 2010-07-21 20:09:18
Autor: sat_diver
dysk USB Opticum - co to jest ?
Nastał dzień 2010-07-21 17:30, adresss@poczta.pl donosi, że:
Mam odb. sat Opticum i dziala z dyskiem
a jak wyglada sprawa programowania nagran i w jakim formacie nagrywa?
Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?
Także używam tego rozwiązania: Opticum SAT (karta split. C+)z dyskiem na USB służący TYLKO jako nagrywarka.
Nagrania zgrywam do PC - format .ts, a później obróbka: Xproject(podział ścieżek), DVDAuthorGUI (uzyskanie gotowego materiału zgodnego z DVD), DVDshrink32 (edycja, przycinanie, reklamy i wypalanie na DVD) oraz w razie potrzeb na DiVX/XViD - AutoGK,

Data: 2010-07-22 13:57:30
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
On Wed, 21 Jul 2010, sat_diver wrote:

> [...]
| ¶cieżek), DVDAuthorGUI (uzyskanie gotowego materiału zgodnego z DVD),
| DVDshrink32 (edycja, przycinanie, reklamy i wypalanie na DVD) oraz w razie

Czyli w pelni profesjonalnie.
Szacunek.

Ale komu sie dzisiaj chce tak robic ???
Przyznaj, kiedy tak robiles ostatnio (bez zlosliwosci, z ciekawosci)?

Bo zwykle to sie nagrywa, pozniej oglada, FFWD reklamy
i Delete na koncu.

Chyba tez DVD powoli wychodzi z obiegu?

Pzdr.J.P.

Data: 2010-07-22 14:18:23
Autor: sat_diver
dysk USB Opticum - co to jest ?
Nastał dzień 2010-07-22 13:57, Jerzy Pastusiak donosi, że:
Czyli w pelni profesjonalnie.
Szacunek.
Ale komu sie dzisiaj chce tak robic ???
Przyznaj, kiedy tak robiles ostatnio (bez zlosliwosci, z ciekawosci)?
Wczoraj - trzy filmy nagrane w ostatnim tygodniu dla syna - nie popieram piractwa, a i starannie selekcjonujÄ™ oglÄ…dane przez niego pozycje.
Chyba tez DVD powoli wychodzi z obiegu?
Zgadza się, większość rejestracji i tak "magazynuję" na dysku
WD MyBook w salonie: głównie zgrywam sobie pozycje dawniej
posiadane na VHS np. klasyczne seriale, etc.
pozdrawiam

Data: 2010-07-25 22:08:43
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
witam,
widze, ze masz to w palcach

On Thu, 22 Jul 2010, sat_diver wrote:

| Zgadza się, większo¶ć rejestracji i tak "magazynuję" na dysku
| WD MyBook w salonie: głównie zgrywam sobie pozycje dawniej
| posiadane na VHS np. klasyczne seriale, etc.

prawdopodobnie w najblizszym czasie zmieni sie typowa architektura
domowego zestawu multimedialnego

sadze, ze standardem bedzie ethernet, NAS, usb

aktualnie testuje:
HDD LAN Western Digital My Book World Edition 2TB (846 zł) http://www.vobis.pl/oferta/dyski_twarde/zewnetrzne/893272_hdd_lan_wd_1tb_nowa_edycja.aspx

wazy 1kg, dysk eko 2TBy, USB do wlaczenia extra pena, lub dysku
dodatkowegom, np. drugiego WD z USB (700zl):
HDD USB 3,5" Western Digital My Book Essential 2TB czarny  bardzo cichy, mozna zalogowac sie (ssh) na linuxa:
/ # uname -a
Linux MyBookWorld 2.6.24.4 #1 Tue Feb 10 11:00:22 GMT 2009 armv5tejl unknown

oprocz typowych funkcji NAS ma mozliwosc wykonywania
Currently defined functions:
        [, [[, addgroup, adduser, adjtimex, arping, ash, awk, busybox,
        cat, chgrp, chmod, chown, chroot, cp, crond, crontab, cut, date,
        dd, delgroup, deluser, df, dmesg, du, e2fsck, echo, egrep, env,
        expr, false, fdisk, fgrep, find, free, fsck.ext2, fsck.ext3, ftpget,
        ftpput, getty, grep, halt, head, hexdump, hostname, hwclock, id,
        ifconfig, ifdown, ifup, inetd, init, insmod, ip, ipcalc, kill,
        killall, klogd, linuxrc, ln, logger, login, logread, ls, lsmod,
        md5sum, mkdir, mke2fs, mkfs.ext2, mkfs.ext3, mknod, mkswap, more,
        mount, msh, mv, netstat, nice, nohup, nslookup, passwd, pidof,
        ping, poweroff, ps, pwd, reboot, renice, reset, rm, rmdir, rmmod,
        route, run-parts, sed, sh, sleep, stat, swapoff, swapon, sync,
        sysctl, syslogd, tail, telnet, telnetd, test, top, touch, traceroute,
        true, udhcpc, udhcpd, umount, uname, uncompress, uptime, usleep,
        vi, which, who, xargs, yes

ogromne mozliwosci, za umiarkowane pieniadze

oczywiscie dobrze miec w zapasie ten drugi z USB, bo jak
padnie te 2TBy, to zeby cos zostalo

Pzdr.J.P.

Data: 2010-07-22 13:42:20
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
wyciac reklamy?

sadze, ze jest cos w necie, dla TS bez konwertowania

ja uzywam do tego Dreama, ma te mozliwosci w oprogramowaniu
odbiornika

dysk USB Opticum - co to jest ?