dysk USB Opticum - co to jest ?

Data: 2010-07-23 09:07:51
Autor: adresss
dysk USB Opticum - co to jest ?
Dzieki za dyskusje, czyli jednym slowem tuner moze byc.

Generalnie jako "wycinarka reklam", ale czasami chcialbym cos zachowac
na plytce, wiec stad moje pytanie o transfer do PC.

ThinkXtra

Data: 2010-07-25 22:46:00
Autor: Jerzy Pastusiak
dysk USB Opticum - co to jest ?
witaj,

On Fri, 23 Jul 2010, adresss@poczta.pl wrote:

| czyli jednym slowem tuner moze byc.

jest to odbiornik za 200 zl, wiec wyglada ok jak na cene

nie ma HDTV, wyjscia cyfrowego wideo, dobry tylko dla CRT
ze wzgledu na jakosc obrazu

ale przy odtwarzaniu na dobrym odtwarzaczu, np. dm800
obraz moze byc ok (przy dobrym strumieniu ~5 mbps)

dobry do nagrywania na pena, dysk zewnetrzny powinien miec
raczej wlasne zasilanie (USB moze nie wyrobic startu dysku)

| Generalnie jako "wycinarka reklam", ale czasami chcialbym cos
| zachowac  na plytce, wiec stad moje pytanie o transfer do PC.

z formatem *.ts nie ma problemu, ja mam prawie wszystko
w tym formacie

na PC to bezproblemowo odtwarza VLC media player,
odtwarzanie z archiwizera - NAS, po sieci - dreambox

do edycji TS (dodatkowo, oprocz opisanych juz narzedzi):

DVR Studio Pro
projeckt -x
cuttermann
ts doctor