dysk WD 1TB - opinia

Data: 2010-07-23 13:07:25
Autor: Rysiek G.
dysk WD 1TB - opinia

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:j25e46h6srugepai138u9ropgbt2g5kpe1@4ax.com...
WD Caviar Green 1TB WD10EARS 64MB cache SATA-II

czy to sa dobre dyski czy bezpieczniej jest wziac troche mniejszy?
Jakies komentarze?

-- ThinkXtra

Mam WD15EARS od miesiaca i...hmm. Dziwne to dyski.
Kupilem go na magazyn danych wiec na szybkosci mi nie zalezalo tylko na niskiej temp. pracy oraz poziomie halasu i po pierwszych problemach musze stwierdzic ze dysk sprawuje sie wysmienicie. Staje jak nie jest uzywany, prawie go nie slychac jak pracuje ale... powinienes wiedziec o paru "minusach" tej serii:
- to nie sa dyski najszybsze (bo i w zalozeniach nie takie mialy byc)
- nie wiem jak jest w przypadku 1TB ale do mojego 1.5TB trzeba wiedziec z jakim softem sie podchodzi bo duza czesc tzw. managerów partycji na powitanie zasygnalizuje ze nie potrafi z takimi wielkosciami pracowac (albo czesciej - spieprzy dane). W Windows7 nie ma najmniejszych problemów ale z zewnetrznymi programami jest.
- we wszystkich systemach (za wyjatkiem Visty i Win7) przed uzyciem BEZWZGLEDNIE trzeba owe modele formatowac specjalnym programem (ze strony producenta) inaczej transfer jest zenujacy i co chwilke pojawiaja sie jakies bledy które nieobeznany uzytkownik moze rozpoznac jak uszkodzony fizycznie dysk.

Zerknij na strone WD i poczytaj zanim sie zdecydujesz.
http://www.wdc.com/en/products/advancedformat/

dysk WD 1TB - opinia