dysk WD i sterownik Intel 9.6

Data: 2012-05-18 16:58:03
Autor: nolina
dysk WD i sterownik Intel 9.6
Witam
Na www WD http://wdc.com/pl/products/products.aspx?id=140 jest taki tekst "Dla
zapewnienia najwyższej wydajności firma WD zaleca zainstalowanie najnowszej
wersji sterownika Intel 9.6 w systemach Windows 7 i Windows Vista. Najnowsze
wersje sterowników można pobrać na stronie internetowej firmy Intel"

Do czego to sterownik i czy instalując Win 7 jest konieczny? Z opisu na
stronie Intela wynika, że nie w tym przypadku. Mam rację?

Data: 2012-05-18 19:59:53
Autor: Rafał Łukawski
dysk WD i sterownik Intel 9.6
On 2012-05-18 18:58, nolina wrote:
Dla
zapewnienia najwyższej wydajności firma WD zaleca zainstalowanie najnowszej
wersji sterownika Intel 9.6

Nie mogę odszukać tego tekstu na podanej stronie (nie będę wszedzie klikał). To generalnie marketingowy bełkot taki jak ten, ze dyski green nie działają w raid. Wszystko zależy od detali, których to jednak producent nie poda, można je ew. znaleźć na forach użytkowników.

Data: 2012-05-18 19:46:32
Autor: nolina
dysk WD i sterownik Intel 9.6
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
[...]

Tekst jest-3ci akapit od góry. Zaraz nad tabelką, wytłuszczony.

Data: 2012-05-19 05:57:40
Autor: Rafal Lukawski
dysk WD i sterownik Intel 9.6
On 2012-05-18 21:46, nolina wrote:
[...]

Trzeba od razu napisać że to trzecia zakładka - advanced format (url się *nie zmienia*, przy zmianie zakładek - strona w JS). Po kliknieciu w link podany uprzednio nikt nie widzi tego co Ty.

Intel RST słuzy generalnie do obsługi raid'ow - tu masz wyjasnienie: http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-020784.htm

Wczesniejsze wersje RST (<9.6) nie obsługują sektorów 4k

Data: 2012-05-19 09:44:00
Autor: nolina
dysk WD i sterownik Intel 9.6
Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

Trzeba od razu napisać że to trzecia zakładka - advanced format (url się *nie zmienia*, przy zmianie zakładek - strona w JS). Po kliknieciu w link podany uprzednio nikt nie widzi tego co Ty.

No tak. Nie zwróciłem na to uwagi.

Intel RST słuzy generalnie do obsługi raid'ow - tu masz wyjasnienie: http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-020784.htm

Wczesniejsze wersje RST (<9.6) nie obsługują sektorów 4k

Czyli nie potrzebuje tego nie planując RAIDu/ Dzięki za wyjaśnienie.

--

dysk WD i sterownik Intel 9.6