dysk na szprychy

Data: 2012-08-24 11:41:15
Autor: hors
dysk na szprychy
Co daje przykrycie szprych dyskiem, poza fajnym wyglądem? Jeździ się z tym gorzej czy lepiej? Wydaje mi się, że takie koło zaczyna działać jak żagiel i jesteśmy narażeni na boczne podmuchy wiatru?

Data: 2012-08-24 12:06:24
Autor: Q
dysk na szprychy
Co daje przykrycie szprych dyskiem, poza fajnym wyglądem? Jeździ się z tym gorzej czy lepiej? Wydaje mi się, że takie koło zaczyna działać jak żagiel i jesteśmy narażeni na boczne podmuchy wiatru?

Tez wydaje mi sie, ze przy bocznym wietrze to tylko przeszkadza.
Co innego przy pogodzie bezwietrznej, ew. pod wiatr - opory powinny byc mniejsze
dla pelnego kola niz dla samych szprych.

dysk na szprychy