dysk ssd do lenovo x200

Data: 2014-01-03 09:57:33
Autor: Great Cornholio
dysk ssd do lenovo x200
Witam jestem na etapie wyboru dysku do lenovo x200. Czy zmieszczę do środka kingstona hyperX 3k lub intela serii 330 lub 335? mają one wysokość 9,5 mm. Nie wiem czy w x200 nie ma wymogu 7mm, ktoś ma jakieś doswiadczenia?

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2014-01-04 20:13:13
Autor: m4rkiz
dysk ssd do lenovo x200
"Great Cornholio" <great_cornholio@onet.pl> wrote in message news:52c67b7c$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
Witam jestem na etapie wyboru dysku do lenovo x200. Czy zmieszczę do środka
kingstona hyperX 3k lub intela serii 330 lub 335? mają one wysokość 9,5 mm.

mam x200, wchodza 9,5, jak zrezygnujesz z gumek to i 12mm chyba wejdzie

--
http://db.org.pl/

dysk ssd do lenovo x200