dysk twardy 2 TB, który?

Data: 2019-01-08 21:46:07
Autor: Gil
dysk twardy 2 TB, który?
Na magazyn danych wziałbym WD Green-a. Po to te dyski sa robione.
Każdy ma jakieś doświadczenia. Ja WD Green 1TB kupiłem 11 lat temu za sporą sumkę ale do dzis działa jak należy w normalnym desktopowym PC jako magazyn. Kupiłem właśnie WD Green 3 TB do podobych zastosowań.
Tyle mam do napisania w tym temacie.

 In article <q0ohod$dgd$1@dont-email.me>, tomasz@poczta.fm.com.pl says...

witam
potrzebuję dysk na win10(rzadko uruchamiany) i magazyn danych. PRzede wszystkim trwałość, później prędkośc. proszę znawców o poradę. który?

Dysk Toshiba DT01ACA200 2TB sATA III 64MB
Dysk Toshiba P300 HDWD120UZSVA 2TB sATA III 64MB 7200obr/min
Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM006 2TB sATA III 64MB
Dysk WD Blue WD20EZRZ 2TB sATA III 64MB
Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM008 2TB sATA III 256MB
jakiś jeszcze w podobnej cenie?
wszystkie są w proline.

ToMasz

Data: 2019-01-09 07:20:24
Autor: ń
dysk twardy 2 TB, który?
Na magazyn danych wziąłbym dysk zewnętrzny.
Np. WD MyBook - przy polityce cenowej WD wychodzi taniej, niż taki sam dysk bez obudowy.

-- -- -