dysk twardy 2 TB, który?

Data: 2019-01-11 15:00:09
Autor: Chris
dysk twardy 2 TB, który?
W dniu 2019-01-04 o 22:04, ToMasz pisze:
witam
potrzebuję dysk na win10(rzadko uruchamiany) i magazyn danych. PRzede
wszystkim trwałość, później prędkośc. proszę znawców o poradę. który?

> Dysk WD Blue WD20EZRZ 2TB sATA III 64MB
Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM006 2TB sATA III 64MB
Dysk Seagate BarraCuda ST2000DM008 2TB sATA III 256MB

Z tym co podałeś to te 3 w kolejności jak podałem.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2019-02-04 14:56:05
Autor: and
dysk twardy 2 TB, który? Seagate Cache 64MB v Cache 256MB
Ktoś tu wspominał, że ponoć:

Seagate BarraCuda ST2000DM006 2TB sATA III 64MB

jest lepszy, od swojego niby nowszego następcy z pamięcia cache 256MB, czyli:

Seagate BarraCuda ST2000DM008 2TB sATA III 256MB

Ponoć ten drugi jest bardziej awaryjny. Co tam mu dolega? Elektronika z pamięcią 256MB się rozsypuje czy jak? Bo talerze pewnie te same w obu.

dysk twardy 2 TB, który?