dysk twardy Barracuda 7200.7 - jak reanimowac?

Data: 2009-06-23 18:54:04
Autor: radxcell
dysk twardy Barracuda 7200.7 - jak reanimowac?
witam,

wczoraj windows napisal mi "unable to save all data... itd", a dysk zaczal
delikatnie stukac, tak raz na sekunde.

po wlaczeniu komputera dysk startuje, a nastepnie podlaczony do:
1. kontrolera BXowego - wykrywa typ, ale komputer nie idzie dalej, dysk jest
cichy
2. HPT370 - nie wykrywa go, przy akompaniamencie tego stuku. to mniej stuk, a
bardziej narastajacy, ostro zakonczony sygnal.

inny dysk podlaczony do HPTka dziala, rzeczony dysk na interfejsie do USB nie
jest widoczny

definitywnie wiec moja 7200.7 padla. pytanie, czy da sie cos z nia zrobic, czy
na smietnik. to jest jeszcze ATA, wiec w tej chwili wart majatek ;)

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-06-24 10:58:12
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <4a4108b2$1@news.home.net.pl>, radxcell napisał(a):

[...]

Rozumiem, że danych żadnych tam nie miałeś cennych.
To wyrzuć na "śmietnik" i kup nowy.

Jacek

Data: 2009-06-24 16:12:18
Autor:

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrnh441m4.jir.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
[...]

a tam zaraz na śmietnik, najpierw rozkręcić ,wyjąć magnes ,bardzo mocy i dobry przyda się do zbierania rozsypanych szpilek,
talerze wyjąć ,ładne blyszczące dać dzieciom do zabawy  resztę dopiero wywalić, zawsze cos odzyskasz

jhr

Data: 2009-07-05 12:12:41
Autor: radxcell
dysk twardy Barracuda 7200.7 - resurrection
po dwoch tygodniach lezenia w kacie, dysk... ozyl.

normalnie wystartowal, w Windowsie jest widoczny, dane sa odczytywane, wlasnie
przeszlo 20% testu bad sectorow i nic...

ktos z Was orientuje sie wtf? :)

pozdr, rdx

dysk twardy Barracuda 7200.7 - jak reanimowac?