dysk twardy przenosi drgania

Data: 2009-02-25 08:50:36
Autor: Rageti
dysk twardy przenosi drgania

No coż ... wynalazek Zalmana pod nazw± ZM-2HC2 (około 90 PLN)jest przede wsyztskim przeznaczony do chłodzenia.i spisuje się naprawdę dobrze ...
Użytkownicy mówi±, że TAKŻE NIE¬LE wycisza wibracje ...
jaka jest prawda ... nie wiem
wszelkie inne gadżety no może poza Scythe Quiet Drive SQD-1000 (ponad 129 PLN) s± NIEZBYT skuteczne ...
może inaczej - efekt może być podobny lub gorszy od położenia dysku na gabce na dole obudowy ...

sam borykam się z tym problemem - więc wiem czym to pachnie

Pozdrawiam ...

Data: 2009-02-25 09:16:53
Autor: Osadnik
Rageti pisze:

[...]

kiedy¶ na grupie prezentowałem swoja tekturowo - metalowo - silikonowo - g±bkow± kanapkę, wycisza w 100% nie powoduje zwiększenia temperatury dysku a dział bez wentylatora.

Teraz przymierzam sie do zmniejszenia jej gabarytów i opracowaniu wersji kompaktowej.

Data: 2009-02-25 16:49:13
Autor: GLaF
Dnia Wed, 25 Feb 2009 09:16:53 +0100, Osadnik napisał(a):

kiedy¶ na grupie prezentowałem swoja tekturowo - metalowo - silikonowo - g±bkow± kanapkę, wycisza w 100% nie powoduje zwiększenia temperatury dysku a dział bez wentylatora.

Zapodasz linka do prezentacji tego wynalazku?

--
GLaF

Data: 2009-02-25 23:05:45
Autor: Osadnik
GLaF pisze:
[...]

http://img513.imageshack.us/img513/5047/screenshot1208691910.jpg

słabo widać, jak znajdę lepsze to pode¶lę...

dysk twardy przenosi drgania