dysk usb

Data: 2015-10-24 18:41:18
Autor: platformowe głupki
dysk usb
jakie dyski usb mają jakieś gniazdka w któryvh można chować i przwozić kable usb do tych dyskjów?

Data: 2015-10-25 13:24:19
Autor: Adam
dysk usb
jakie dyski usb mają jakieś gniazdka w któryvh można chować i przwozić
kable usb do tych dyskjów?

Np. Adata HD710

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-10-25 18:10:37
Autor: platformowe głupki
dysk usb
dzięki, a na ile solidny jest to dysk, wytrzymuje noszenie w plecaku?

Data: 2015-10-25 19:32:16
Autor: Adam
dysk usb
dzięki, a na ile solidny jest to dysk, wytrzymuje noszenie w plecaku?

Sprzedałem tego trochę, kilka lat temu. M. in. do kilku firm dla ich handlowców. Do tej pory działają, a typowy handlowiec nie dba o sprzęt :(

W środku już nie pamiętam, co siedzi - być może WD. Tylko jeden dysk miał problem z kablem USB, ale już "od urodzenia".

--
Pozdrawiam.

Adam