dysk zewnętrzny Transcend - przechodzenie w stan uśpienia

Data: 2011-08-27 11:19:01
Autor: Krzysiek Z.
dysk zewnętrzny Transcend - przechodzenie w stan uśpienia

Użytkownik "dcim24" <dcim24@gmail.com> napisał w wiadomości news:j35cgu$rrf$1node2.news.atman.pl...
Witam,
Kupiłem sobie zewnętrzny dysk Transcend (500 Gb).
Przypadkowy link z Allegro do tego dysku:
http://allegro.pl/dysk-usb-2-5-trans
Zachowuje się on w taki sposób, że po pewnym czasie nieaktywności (ca 5 min.) wyłącza się okrągły przycisk z kontrolką i dysk najprawdopodobniej przechodzi w stan uśpienia. W momencie przeglądania danych czy uruchomienia programu na dysku dioda włącza się i dysk "budzi" się i normalnie funkcjonuje. Przeglądałem dane techniczne i recenzje, nikt nie wspominał o takiej funkcji.

Mam taki sam dysk już ze 2 lata i tak właśnie działa.
Problemów z tym związanych nie zauważam :)

Pozdrawiam
Krzysiek

dysk zewnętrzny Transcend - przechodzenie w stan uśpienia