dysk zewnętrzny 2,5" ok. 1TB - jaki?

Data: 2011-03-01 17:38:07
Autor: boxfish
dysk zewnętrzny 2,5" ok. 1TB - jaki?
W dniu 2011-03-01 17:29, gordom pisze:
Witam.
Zamierzam kupić dysk zewnętrzny ok. 1TB (ma służyć przede wszystkim do
przechowywania kopii bezpieczeństwa dysku systemowego). Chciałbym aby
nie wymagał dodatkowego zasilania (tylko przez port USB). Zastanawiam
się nad Seagate FreeAgent GoFlex STAA1000200 (USB 2.0) lub STAA1000201
(USB 3.0 -> tak przyszłościowo ;-). Może ktoś ma doświadczenie z którymś
z tych dysków i może się podzielić spostrzeżeniami?
Z góry dzięki
gordom

P.S. A może wybrać coś innego? Może np.: WD My Passport Essential SE
WDBABM0010BBK 1TB?

Kup usb 3.0 a jeśli 2.0 to cokolwiek bo i tak najwęższym gardłem jest usb.

Data: 2011-03-01 17:44:45
Autor: gordom
W dniu 2011-03-01 17:38, boxfish pisze:

Kup usb 3.0 a jeśli 2.0 to cokolwiek bo i tak najwęższym gardłem jest usb.

USB 3.0 to w moim przypadku raczej zakup z myślą o przyszłości. W tej chwili i tak nie mam możliwości z niego sensownie korzystać. Ale różnica w cenie jest jakieś 20-30 zł więc rzeczywiście nie ma za bardzo się nad czym zastanawiać.

A coś o samym dysku możesz napisać?

pozdr.,
gordom

Data: 2011-03-01 17:45:04
Autor: PAP2t
[...]

Tak tylko poldebilu zawsze miedzy dyskiem SATA a USB jest badziewny Hiski kontroler ktory nie wydoli nawet USB 2.0

Data: 2011-03-01 22:53:44
Autor: boxfish
W dniu 2011-03-01 17:45, PAP2t pisze:

Tak tylko poldebilu zawsze miedzy dyskiem SATA a USB jest badziewny
Hiski kontroler ktory nie wydoli nawet USB 2.0

Masz przerwę w onanizowaniu i postanowiłeś coś napisać tylko ci krew z mózgu chyba odpłynęła ...

dysk zewnętrzny 2,5" ok. 1TB - jaki?