dysk zewnetrzny Seagate 1TB w Biedronce

Data: 2010-07-21 12:53:38
Autor: ikov
dysk zewnetrzny Seagate 1TB w Biedronce
W dniu 2010-07-21 12:38, adresss@poczta.pl pisze:
Czesc,

ostatnio w Biedroce widzialem dysk zewnetrzny Seagate 1 TB (3.5 cala)
za 279 zl. Czy to dobra cena? Czy znane wam sa jakies mankamnety tych
dyskow? I czy warto pod wzgledem bezpieczenstwa pakowac sie w tak duzy
dysk np. w celu archiwizacji zdjec?

Od kilku mięsiecy używam takiego dysku jako backupu backupu (robię zapas na jednym dysku i z niego na właśnie tego Seagate). Nie mam porównania z innymi, ale działa bez problemów, transfer oczywiście przez USB wymaga cierpliwości, ale większych mankamentów nie dostrzegłem.

Data: 2010-07-22 17:06:52
Autor: Jacek Politowski
dysk zewnetrzny Seagate 1TB w Biedronce
In article <4c46d1b4$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
ikov <ikov1@t-l-e-n.pl> wrote:

Od kilku mięsiecy używam takiego dysku jako backupu backupu (robię zapas na jednym dysku i z niego na wła¶nie tego Seagate).

Używasz do tego np. oddzielnego komputera, czy w pewnym momencie masz
zarówno oryginalny no¶nik jak i oba backupy wł±czone i w tym samym
komputerze?

--
Jacek Politowski

dysk zewnetrzny Seagate 1TB w Biedronce