dysk zewnętrzny zawiesza się

Data: 2010-01-18 22:09:43
Autor: Irokez
dysk zewnętrzny zawiesza się
Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hj2ep8$nfh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Od jakiegoś czasu za namową kolegów z grupy dysk Caviar 200 GB włożyłem do kieszeni zewnętrznej. Niestety przy kopiowaniu często-gęsto "zawiesza" się. Wygląda to tak że diona na kieszeni mryga ale dane nie idą. Nie pokazują się też żadne komunikaty. Czy kieszeń jest uszkodzona, czy może trzeba to jakoś skonfigurować. Kieszeń to taki model:
http://www.allegro.pl/item885953227_aluminiowa_obudowa_dysku_3_5_ide_ata_usb_2_0_ak15.html dysk natomiast napewno jest sprawny.

Mam inną szmacianą obudowę z aledrogo na dysk 2.5 cala.
Co bym tam nie wsadził dzieje się podobnie. Ale na innym kompie potrafi działać ok.
Po prostu tanie mięso psy jedzą....

Kupiłem Samsung Story 1TB i już się takie cyrki nie dzieją.

pozdrawiam.

--
Irokez

dysk zewnętrzny zawiesza się