dyski RAID 0 na nowej plycie glownej

Data: 2010-01-10 23:31:36
Autor: krzychu
dyski RAID 0 na nowej plycie glownej
Witam,

Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc wykorzystania mojej obecnej konfiguracji dyskowej 5 dysków 1TB

-RAID 0 (dwa dyski lacznie 2TB)
-RAID 0 (dwa dyski lacznie 2TB)
-non raid (jeden dysk 1TB)

w oparciu o nowsza plyte glówna bez utraty danych

na obrazku specyfikacja mojej starszej plyty P5K Premium i tej na która mam zamiar przejsc P5Q Premium

http://www.3structures.com/upload/Untitled-1.jpg

róznica jak na moje oko to tylko Chipset ICH9R >> na >> ICH10R
kontroler intelowski w obu przypadkach

Czy moge przepiac te dyski  do nowej plyty bez obaw utraty danych czy ?

dzieki za wszelkie info
pozdrawiam Krzychu

Data: 2010-01-12 12:52:50
Autor: krzychu