[BPH] - dyspozycje i ich realizacje

Data: 2010-01-26 21:03:55
Autor: bm3241
[BPH] - dyspozycje i ich realizacje
Witam
od kiedy BPH przestał być BPH a jest GAmoniem drastycznie wzrósł czas
oczekiwania na realizację zleceń...
Mam konto sezam od 97 roku i od momentu wprowadzenia Systemu Profile /PROFAJL/
:) nawet jak zaliczali zwiechę /off-line/ zlecenia były realizowane w ciągu 2
dni roboczych a częściej on-line...
Czy może ktoś z forumowiczy wie dlaczego po przejęciu przez tak szanowną firmę
jak GE ten czas zmienił się na niekorzyść w obecnej chwili czekam już 7 dni
roboczych a tu ani widu ani słychu że o kukuryku nie słychać...
Był Bank jest kantor??
Cenne wiadomości od kolegów z BPH mile widziane, szczególnie te z Na Zjeździe 11
- Co się dzieje??...

Data: 2010-01-26 21:07:38
Autor: WAM
[BPH] - dyspozycje i ich realizacje
On Tue, 26 Jan 2010 21:03:55 +0100, "bm3241" <bm3241@poczta.onet.pl>
wrote:

od kiedy BPH przestał być BPH a jest GAmoniem drastycznie wzrósł czas
oczekiwania na realizację zleceń...
Jakich zlecen?

Czy może ktoś z forumowiczy wie dlaczego po przejęciu przez tak szanowną firmę
jak GE ten czas zmienił się na niekorzyść w obecnej chwili czekam już 7 dni
roboczych a tu ani widu ani słychu że o kukuryku nie słychać...
7 dni roboczych na co?

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2010-01-27 16:47:27
Autor: bm3241
wrote:

>od kiedy BPH przestał być BPH a jest GAmoniem drastycznie wzrósł czas
>oczekiwania na realizację zleceń...
Jakich zlecen?

Praktycznie Wszystkich...
Na sobie wypróbowałem - zlecenie obniżenia limitu debetowego na koncie Sezam;
- zlecenie wygenerowania kwoty wykupu kredytu hipotecznego;
mógłbym jeszcze kilka "Zleceń" wystawić tylko po co mam tracić kasę...

> [...]
>jak GE ten czas zmienił się na niekorzyść w obecnej chwili czekam już 7 dni
>roboczych a tu ani widu ani słychu że o kukuryku nie słychać...
realizację zlecenia, bo o tym pisałem...
pzdr
bm3241

--

[BPH] - dyspozycje i ich realizacje