dystrybucja sprzetu - ale o co chodzi??

Data: 2010-05-27 13:48:37
Autor: Kris
dystrybucja sprzetu - ale o co chodzi??
Witam, Chciałbym uzyskac odpowiedz na moje pytanie: CZY FIRMY NURKOWE NAPRAWDE DYSTRYBUUJĄ SPRZĘT, O KTÓRYM INFORMUJĄ ŻE MAJĄ GO W OFERCIE?
Otóż zajmuje się zaopatrzeniem pewnej grupy nurkowej w profesjonalny sprzęt podwodny.  Obecnie szukamy łączności podwodnej firmy OTS, którą jestesmy zainteresowani od pewnego czasu. Dostaliśmy informację, że dostaniemy ją w Łodzi.  Więc zadzwoniłem … nie wiem czy pisac nazwe, ale chyba będzie to niezbędne - Centrum Nurkowe i Biuro Podrozy Nurkoland. Pani, która odebrala telefon nie wiedziała zaupelnie o co mi chodzi… Kolejny pan, z którym rozmawiałem, tez nie był do konca przekonany czy się rozumiemy … zupełnie nie znal tematu tego sprzętu, wiec informacji na temat pewnych szczegółów szukalem w Internecie … Zostałem poproszony o e-mail ze szczegółami o co mi chodzi. .. tak zrobiłem. Kolejnego dnia dzwonie, ponieważ w odpowiedzi na e-mail tak mi powiedzano.. pełen nadziei, że posunę sprawę do przodu, dostałem informacje ze niestety … nie ma jej w Polsce i pan sproboje znaleźć ją gdzies w Europie … a jak znajdzie to poda mi cene … (mam zadzwonic za około 2 tygodnie) … Kolejne pytania jakie mi się nasuwuaja … Dystrubutor sprzętu nie wie skad brac sprzet? Dystrybutor nie zna nawet przybliżonej ceny? Gdzie mam szukac informacji o szczegółach jak nie u dystrybutora? Czy ktos wie, gdzie mogę taka łączność nabyc?
pozdrawiam, Kris

p.s. a tak w ramach przybliżenia tematu: "Jesteśmy dystrybutorem następujących marek": http://www.nurkoland.pl/o_firmie.html

Data: 2010-05-27 14:48:35
Autor: WW
W dniu 2010-05-27 13:48, Kris pisze:
[...]

O takiej firmie nie słyszałem, choć niedaleko mieszkam.
Penie jakaś nowa.

Natomiast zjawisko podawania nieprawdziwych informacji na temat swojej oferty jest powszechne, nie tylko w milczącym świecie.
Jak patrzysz na reklamę, to wszyscy oferują wszyto a jak chcesz to "trzeba zamówić" i ci ściągną.
Większość z nas potrafi sama poklepać po klawiaturze.

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-27 21:17:38
Autor: james
dystrybucja sprzetu - ale o co chodzi??
Data: 2010-05-30 13:12:13
Autor: RobertS /ocean-tech.pl/
dystrybucja sprzetu - ale o co chodzi??
Witam,
spróbuj w scanteku. Od lat się tym zajmują.
www.scantek.pl

Data: 2010-06-02 02:13:15
Autor: Looiee
dystrybucja sprzetu - ale o co chodzi??
On 30 Maj, 22:12, "RobertS /ocean-tech.pl/" <i...@ocean-tech.pl>
wrote:
Witam,
spróbuj w scanteku. Od lat się tym zajmują.www.scantek.pl

Odezwij się do Tomka Wroblewskiego z Silent Technical
(www.silent.com.pl ). On rowniez zajmuje się dystrybucja Ocean
Technology Systems.

pozdr
Looiee.