dystrybutor Schwalbe

Data: 2012-04-16 21:52:22
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
Witam,
Zagladam na strone Unibike, w poszukiwaniu opon Schwalba, a tu pustki.
To juz Unibike nie jest dystrybutorem Schwalbe? Cos przespalem?
A na allegro wybor opon 16 i 20 cali mizerny...
TA

Data: 2012-04-16 20:39:50
Autor: piecia aka dracorp
dystrybutor Schwalbe
Dnia Mon, 16 Apr 2012 21:52:22 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Dalej jest, nawet w rowertour na reklamie jest wspomniane Ĺźe unibike jest dystrybutorem. --
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-16 23:27:04
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <pan.2012.04.16.20.39.50@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Mon, 16 Apr 2012 21:52:22 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> Zagladam na strone Unibike, w poszukiwaniu opon Schwalba, a tu pustki.
> To juz Unibike nie jest dystrybutorem Schwalbe? Cos przespalem?

Dalej jest, nawet w rowertour na reklamie jest wspomniane ? unibike jest dystrybutorem.

A, faktycznie. Cos mi sie pomylilo.

TA

Data: 2012-04-17 11:36:32
Autor: rmikke
dystrybutor Schwalbe
Dnia Mon, 16 Apr 2012 21:52:22 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobał/a:

Witam,
Zagladam na strone Unibike, w poszukiwaniu opon Schwalba, a tu pustki.
To juz Unibike nie jest dystrybutorem Schwalbe? Cos przespalem?
A na allegro wybor opon 16 i 20 cali mizerny...

Formicki.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-24 23:14:47
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <jmjkk001r7u@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

> [...]
>To juz Unibike nie jest dystrybutorem Schwalbe? Cos przespalem?
>A na allegro wybor opon 16 i 20 cali mizerny...

Nie maja rozmiaru 16". A cena taka sama jak u unibike...

TA

Data: 2012-04-24 14:19:57
Autor: rmikke
dystrybutor Schwalbe
On Tuesday, April 24, 2012 11:14:47 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

> naskrobał/a:

Nie maja rozmiaru 16". A cena taka sama jak u unibike...

To jeszcze zadzwoń do Cyklopa, mają sporo Schwalbe.

A właściwie na co Ci opona 16"? Pelikana kupiłeś?

Data: 2012-04-25 02:48:12
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <17453361.2076.1335302397754.JavaMail.geo-discussion-forums@ynmm10>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

To jeszcze zadzwoń do Cyklopa, mają sporo Schwalbe.
Sprawdzalem juz u nich na stronie i 16" chyba nie maja.

A właściwie na co Ci opona 16"? Pelikana kupiłeś?
No przeciez juz sie tu chwalilem.
Nie Pelicana, tylko Dahona Presto:
http://tinyurl.com/bpcdfxe
--
TA

Data: 2012-04-25 00:50:17
Autor: rmikke
dystrybutor Schwalbe
On Wednesday, April 25, 2012 2:48:12 AM UTC+2, (unknown) wrote:

Sprawdzalem juz u nich na stronie i 16" chyba nie maja.
No przeciez juz sie tu chwalilem.
Nie Pelicana, tylko Dahona Presto:
http://tinyurl.com/bpcdfxe

Cyklop ma stronę???

Rzuć linkiem, jak parę dni temu guglałem, to zwróciło mi trzy wpisy z różnych baz adresowych, potem śmieci, dalej nie patrzyłem...

Data: 2012-04-25 12:49:34
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <9108623.1630.1335340217654.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbgl4>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

On Wednesday, April 25, 2012 2:48:12 AM UTC+2, (unknown) wrote:
> Sprawdzalem juz u nich na stronie i 16" chyba nie maja.
[...]

Cyklop ma stronę???

Rzuć linkiem, jak parę dni temu guglałem, to zwróciło mi trzy wpisy z różnych baz adresowych, potem śmieci, dalej nie patrzyłem...

E, nie. Cos mi sie znowu pomylilo.
Mialem na mysli Cyklotur.

--
TA

Data: 2012-04-18 20:47:18
Autor: Mike
dystrybutor Schwalbe
A na allegro wybor opon 16 i 20 cali mizerny...

Zobacz na stronę im-motion:
http://www.im-motion.pl/pl/products/210/0/0/Schwalbe/30/OPONY___DETKI
albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-04-25 02:49:40
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <jmn2b5$fpv$1@mx1.internetia.pl>,
 Mike <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote:

> [...]

albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Maja, nawet w dobrej cenie.
Tylko nie wiem czy prowadza sprzedaz wysylkowa. Wyslalem im zapytanie mailowe...

TA

Data: 2012-04-27 01:17:30
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
> [...]

albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Jednak tez nie maja. Beda w maju, ale w cenie jak w unibiku...

--
TA

dystrybutor Schwalbe