dystrybutor Schwalbe

Data: 2012-04-18 20:47:18
Autor: Mike
dystrybutor Schwalbe
A na allegro wybor opon 16 i 20 cali mizerny...

Zobacz na stronę im-motion:
http://www.im-motion.pl/pl/products/210/0/0/Schwalbe/30/OPONY___DETKI
albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-04-25 02:49:40
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
In article <jmn2b5$fpv$1@mx1.internetia.pl>,
 Mike <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote:

> [...]

albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Maja, nawet w dobrej cenie.
Tylko nie wiem czy prowadza sprzedaz wysylkowa. Wyslalem im zapytanie mailowe...

TA

Data: 2012-04-27 01:17:30
Autor: Titus Atomicus
dystrybutor Schwalbe
> [...]

albo lepiej zadzwoń. Dzis byłem w sklepie i tak mi się skojarzył ten post bo dość dużo mniejszych opon widziałem.

Jednak tez nie maja. Beda w maju, ale w cenie jak w unibiku...

--
TA

dystrybutor Schwalbe