dywidenda z ACP.

Data: 2010-07-09 18:08:39
Autor: Paweł
dywidenda z ACP.
witam,

wybaczcie moje amatorskie pytanie, ale wg. kalendarza 2 lipca
miala byc wyplacana dywidenda z ACP, ale jak dotad nie widze
zadnych naleznosci, ani ksiegowan. cos przegapilem na urlopie?

Data: 2010-07-09 16:33:00
Autor: ron
dywidenda z ACP.
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
[...]

Nic nie przegapiłe¶, dywidenda była i być może jeszcze jest
wypłacana, może co¶ przegapiło Twoje biuro.

Data: 2010-07-09 21:14:11
Autor: Paweł
dywidenda z ACP.
 ron wrote:

Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):

[...]

Nic nie przegapiłeś, dywidenda była i być może jeszcze jest
wypłacana, może coś przegapiło Twoje biuro.

juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
faktycznie dywidenda dotarla :)

Data: 2010-07-09 19:32:44
Autor: ron
dywidenda z ACP.
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
 ron wrote:

> wypłacana, może coś przegapiło Twoje biuro.

juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
faktycznie dywidenda dotarla :)

Widzisz kolego, jak to z niekompetencji
robi się sprawa nie warta zauważenia,
woda na młyn idiotów, ale takie zycie,
ty pójdziesz dalej a barany pozostan±
na tym pastwisku.
Pozdrawiam Ciebie, korzystaj z dywident,

Data: 2010-07-09 14:56:49
Autor: macieks
dywidenda z ACP.
On 9 Lip, 21:32, " ron" <ron...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Paweł <r...@127.0.0.1> napisał(a):

> [...]

ty pójdziesz dalej a barany pozostan±
na tym pastwisku.
Pozdrawiam Ciebie, korzystaj z dywident,

Kolega Paweł zaznaczył, AMATORSKIE pytanie.
Co¶ tam się zawieruszyło i wszystko się wyja¶niło.

Po co takie dogadywanie.
W odpowiedzi otrzymał :niekompetencja, idiotów, barany, pastwisko i
gówno.
W w±tkach politycznych napierdalajcie się ile wlezie (też co¶ od
siebie czasami wrzucam), ale giełdowe sprawy może z większym luzem i
chęci± pomocy.
Żeby taki Paweł (pozdrawiam) wrócił i się udzielał, albo pytał.

PS Dywidenda nie pisze się z "t" na końcu.

Data: 2010-07-09 19:44:08
Autor: ron
dywidenda z ACP.
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
juz sie wyjasnilo, automatyczne przelewy wolnych srodkow
miedzy r-em brokerskiem, a ror-em zaciemnily mi sprawe.
faktycznie dywidenda dotarla :)

Widzisz jak to fajnie można robić gówno.
Ty prawdopodobnie nawet nie wiesz o co chodzi,
ale s± specjalisci twojej niewiedzy swiadomi.
Zdrowia życzę, i proszę, nim zapytasz,
zastanów się, czy nie namieszasz zachowaniem,
swym,itd, itp, .;

Data: 2010-07-09 17:30:42
Autor: Loser
dywidenda z ACP.
Ciao

Wplywy z dywidend

1/7 Tepsa

2/7 Asseco

8/7 KGHM

Wszystko w porzadku.

Moze troche glupio zabrzmi, ale sprawdz od/do kiedy miales akcje ACP, bo przez zasade D+3 niejeden frajersko za pozno kupowal akcje juz bez dywidend

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-07-09 18:14:37
Autor: ron
dywidenda z ACP.
Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Mam pytanie do kolegi Losera,
czy uważasz, że strategia kupowania akcji tylko na wgl±d
dywidendy ma jakikolwiek sens?
Mówie o dokładnie takiej sytuacji, nie o strtegi długoterminowej.

Data: 2010-07-09 18:53:24
Autor: ron
dywidenda z ACP.

Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Pozdrowko
> Mam pytanie do kolegi Losera,

Dziękuję za odpowiedz.
Takiej się spodziewałem.

Data: 2010-07-13 11:34:45
Autor: Loser
dywidendy/spolki dywidendowe
Ciao

Rozpisalem sie wczoraj wieczorem, a przy wysylaniu akurat net walnal - z
powodu nieziemskich uplow.

Drugi raz nie mam szans.

generalnie jestem anty brania spolek pod dywidendy, zwlaszcza z uwagi na
automatyczne, natychmiastowe i bezpowrotne branie podatku (poza kontem IKE).

Na akcjach to rozliczasz sie sam, dopiero w kwietniu i mozesz kompensowac z
ewent stratami (a za 2008 wiekszosc miala)

Wyjatki to np Tepsa i pare drobniejszych lub ewent KGH jak b wysoka

Pozdrowko

Loser

PS rozumiem, ze "zgadles" ze przy takich upalach nikt niemal nie siedzi na
kompie/necie

Bo inne przypuszczenia bylyby oglednie mowiac "baaardzo nietrafione" (zeby
inaczej nie okreslic)