dyżury pracownicze

Data: 2009-04-30 15:14:22
Autor: spp
dyżury pracownicze
miffy pisze:

Wyrażam/nie wyrażam zgody na prace w godzinach nadliczbowych, pracę w porach nocnych, dyżury (dotyczy osób wychowujących dziecko do lat 8) i w tych 3 punktach nie wyraziłam zgody

Czy w takim razie mogę bezkarnie olać ewentualne wezwanie? ;)

A masz dziecko pod opieką do lat ośmiu?

--
spp

Data: 2009-04-30 15:23:56
Autor: miffy
dyżury pracownicze
spp pisze:
miffy pisze:

[...]

Dziwne pytanie - jasne, ze mam, inaczej nie było by pytania.

Data: 2009-04-30 15:34:44
Autor: spp
dyżury pracownicze
miffy pisze:

[...]

:) Padały tutaj znacznie dziwniejsze pytania. :)

Wygląda na to że możesz przypomnieć szefowi iż nie podpisałaś zgody. Na jak długo starczy - nie wiem, na pewno _z_tego_powodu nie może Tobie nic zrobić.

--
spp

Data: 2009-04-30 16:54:56
Autor: Darek.

[...]