dziala wam DVB-T po zmianie mocy i kanalu?

Data: 2009-11-28 13:07:31
Autor: Wmak
dziala wam DVB-T po zmianie mocy i kanalu?
On 28 Lis, 08:35, "R.M." <fowe...@gmail.com> wrote:
Nie mam takiego mÄ…drego odbiornika tylko prosty PVR Cyfry  -
Było czarno, puściłem "wyszukiwanie programów naziemnych"
znalazł, jak zwykle, 7 programów - widać wszystkie.

Data: 2009-11-29 06:11:00
Autor: Wmak
On 28 Lis, 22:07, Wmak <w....@gazeta.pl> wrote:
On 28 Lis, 08:35, "R.M." <fowe...@gmail.com> wrote:
Nie mam takiego m±drego odbiornika tylko prosty PVR Cyfry  -
Było czarno, pu¶ciłem "wyszukiwanie programów naziemnych"
znalazł, jak zwykle, 7 programów - widać wszystkie.

Dzisiaj próbowałem to przez dłuższy czas ogl±dać - co chwila zacięcia,
rozsypuje się obraz przy szybszym ruchu.
Na kierunku pomiędzy moj± siatkow± anten± na balkonie a raszyńskim
nadajnikiem stoi wprawdzie wysoki duży budynek ale przed zmian±
parametrów nadawania było OK, zacięcia zdarzały się nie czę¶ciej, niż
raz na godzinę.
Ulepszyli !!??

Data: 2009-11-30 17:41:38
Autor: R.M.
dziala wam DVB-T po zmianie mocy i kanalu?
Wmak wrote:
Dzisiaj próbowałem to przez dłuższy czas oglądać - co chwila zacięcia,
rozsypuje siÄ™ obraz przy szybszym ruchu.
Na kierunku pomiędzy moją siatkową anteną na balkonie a raszyńskim
nadajnikiem stoi wprawdzie wysoki duĹĽy budynek ale przed zmianÄ…
parametrów nadawania było OK, zacięcia zdarzały się nie częściej, niż
raz na godzinÄ™.
Ulepszyli !!??

czyli podobnie jak u mnie, orientuje sie ktos jaka jest aktualnie rzeczywista moc?

Data: 2009-11-29 08:17:01
Autor: R.M.
Wmak wrote:
[...]

a SNR takie samo? jaka odleglosc od nadajnika?

dziala wam DVB-T po zmianie mocy i kanalu?