działa wam internet w PLAY po EDGE?

Data: 2011-10-12 14:17:34
Autor: PL
działa wam internet w PLAY po EDGE?

u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

a od kiedy to PLAY dziala na 2G? od zawsze byl TYLKO 3G

Data: 2011-10-12 14:34:17
Autor: Tomek

Użytkownik "PL" <usenet2001@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:j740gv$77t$1inews.gazeta.pl...

u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

a od kiedy to PLAY dziala na 2G? od zawsze byl TYLKO 3G

Ten zwykły w telefonie od zawsze. W 3G jedynie ten kupiony jako starter Play Internet na Kartę. Teraz wyłączyłem 3G i bez problemu stronki się otwierają. W EDGE.

działa wam internet w PLAY po EDGE?