dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??

Data: 2010-09-28 22:10:26
Autor: lolekanabolek
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
Chciałem obadać to cudo a tu zonk, nie działa.
Nie wiem, czy tylko tak u mnie czy u kogoĹ› jeszcze??

Marcin

Data: 2010-09-28 22:16:49
Autor: sunwick
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
tej nowej wersji www :)

Data: 2010-09-29 07:41:29
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-09-28 22:16, sunwick pisze:
mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
tej nowej wersji www :)

hehe, widocznie ten typ tak juz ma ;-(((
mam od nie dawna KK w tym citi dziwologu i teĹĽ wiele rzeczy jakoĹ› mi tam nie chce working
pewnie trzeba będzie się przyzwyczaić, że więcej funkcji nie będzie działać, niż działać ;-(((

Marcin

Data: 2010-09-29 07:58:19
Autor: Olgierd
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
Dnia Wed, 29 Sep 2010 07:41:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

wiele rzeczy jako¶ mi tam nie chce working

Co nie chce?

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-29 13:26:13
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-09-29 09:58, Olgierd pisze:
Dnia Wed, 29 Sep 2010 07:41:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

wiele rzeczy jako¶ mi tam nie chce working

Co nie chce?

no np. to, że wczoraj dostałem jaki¶ wyci±g online do citikonta, którego nie posiadam. Mam u nich tylko KK.
hhhmm trochę to dziwne dla mnie

Marcin

Data: 2010-09-29 09:52:43
Autor: blast
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:q8j4a6pgekpdburtfmtv4maging310326f4ax.com...
mi ostatnio to nawet nie dziala historia transakcji od wprowadzenia
tej nowej wersji www :)

A nie miales zmienianej ostatnio karty? Na przyklad na karte z payback? Jesli tak, to trzeba zalozyc nowe konto.
Wczoraj to przerabialem.

Data: 2010-09-29 21:25:01
Autor: sunwick
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
tak mialem, racja!

czy to nowe konto moge zalozyc miejac wciaz stare, czy musze je jakos
"skasowac"??

Data: 2010-09-29 23:16:02
Autor: blast
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:kj47a6d4t0srst17f3epbu4ghh7lhplgnc4ax.com...
tak mialem, racja!

czy to nowe konto moge zalozyc miejac wciaz stare, czy musze je jakos
"skasowac"??

Nie wiem czy trzeba kasowac stare, ale wszystkie transakcje zostana przeniesione na nowe konto, takze te wykonane jeszcze stara karta a niesplacone.
Tak wiec chyba mozna o nim po prostu zapomniec.

Data: 2010-09-30 22:03:49
Autor: sunwick
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??
ja nie moge zalozyc konta na ten nr karty kredytowej - pisze ze juz
mam konto na tej karcie :(

Data: 2010-10-01 09:54:35
Autor: blast
dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??

Uzytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisal w wiadomosci news:68r9a6pr6q22qa7gaa4k90m45holgacgdk4ax.com...
ja nie moge zalozyc konta na ten nr karty kredytowej - pisze ze juz
mam konto na tej karcie :(

Tzn. ze nowa karta ma taki sam numer jak stara?

dziala wam manager wydatkow karty kredytowej w citi ??