działanie prawa wstecz?

Data: 2011-05-04 08:38:37
Autor: Andrzej Ława
działanie prawa wstecz?
W dniu 03.05.2011 22:51, @Kinga pisze:

wstecz, to musi to być jakoś zaznaczone? Chodzi o uchwałę wspólnoty
mieszkaniowej, gdzie w regulaminie zakazano mocowania anten
satelitarnych na balkonach, a ja zrobiłam to prawie rok wcześniej,
wydając kupę kasy, gdyż zrobiono to solidnie i nie zamierzam teraz
rezygnować z tego. W uchwale nie wspomniano nic o istniejących
instalacjach i konieczności demontażu. Pozdrowionka!

A jak dokładnie to brzmi?

Jeśli jest tylko i wyłącznie zakaz montowania, to co się martwisz?

działanie prawa wstecz?