działka budowlana 200 metrów od masztu GSM

Data: 2010-10-05 10:34:37
Autor: Panslavista
działka budowlana 200 metrów od masztu GSM

"ad" <ad@wp.pl> wrote in message news:i8enbs$qis$1news.task.gda.pl...
Witam,
mam mozliwosc kupienia działki budowlanej na powstalym niedawno osiedlu. Gmina wydzielila tam okolo 20 dzialek. Sek w tym ze obok stoi 40 metrowy maszt GSM plusa z nadajnikami.
Najblizsze działki maja do nadajnika około 100 metrów, ta która oglądam jest około 200 metrów od nadajnika.
I teraz nie wiem co mam zrobic, bo działka mi sie podoba, lokalizacja fajna, cena dosc atrakcyjna.
Co radzicie? Wiem, ze ten nadajnik moze miec jakis wplyw na cene gruntu, bo niektorzy moga podchodzic sceptycznie do tej lokalizacji.
Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec chyba na to nie wszyscy zwracaja uwagę.
Pozdrawiam

Kup. Najwyżej pokryjesz dom folią miedzianą w klatkę Faradaya - pozbędziesz się nie tylko GSM, ale Haarpu i smogu elektromagnetycznego powodoiwanegop przez Kosmos, stacje radiowe i urządzenia energetyczne.

działka budowlana 200 metrów od masztu GSM