działka budowlana 200 metrów od masztu GSM

Data: 2010-10-07 20:07:56
Autor: Zbylut
działka budowlana 200 metrów od masztu GSM
ad zapodal(a):

bo niektorzy moga podchodzic sceptycznie do tej lokalizacji.
Mieszka ktoś w takiej odległosci od stacji przekaźnikowej?
Aha, działki w odległosci 100 metrów od nadajnika już wykupili, wiec chyba na to nie wszyscy zwracaja uwagę.

ja mieszkam 100m od takiego masztu i wyrosła mi trzecia ręka na plecach.
Ale nie narzekam, to bardzo wygodne jest. Tak wiec polecam!

--
pozdrawiam, Zbylut

działka budowlana 200 metrów od masztu GSM