dzie sa pacjenci??????????????????????

Data: 2010-04-21 19:21:35
Autor: MarekS
dzie sa pacjenci??????????????????????
W ktorym szpitalu znajduja sie 3 osoby ktore przezyly katastrofe.  w dniu 10.04 Wszystkie polskojezyczne media o tym trombily w dniu katastrofy, maja chyba "zrodla" tych rewelacji? bo nie wierze ze polskie tfu polskojezyczne media pierdolily bez ladu i skladu>???????????????????????

Data: 2010-04-21 19:36:53
Autor: marek czaplicki
dzie sa pacjenci??????????????????????
W dniu 2010-04-21 19:21, MarekS pisze:
[...]

http://news.money.pl/artykul/nieoficjalne;informacje;3;osoby;przezyly;katastrofe,189,0,607933.html
http://www.obmawiamy.pl/10/3-osoby-przezyly-katastrofe-samolotu-tu-154/
http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100410/KRAJSWIAT/257416863
przeczytaj artykuły. może znajdziesz jaki¶ szpital?

Data: 2010-04-22 01:40:23
Autor: zbig
dzie sa pacjenci??????????????????????
On 21 Kwi, 19:36, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-04-21 19:21, MarekS pisze:> W ktorym szpitalu znajduja sie 3 osoby ktore przezyly katastrofe.  w dniu
> 10.04 Wszystkie polskojezyczne media o tym trombily w dniu katastrofy, maja
> chyba "zrodla" tych rewelacji? bo nie wierze ze polskie tfu polskojezyczne
> media pierdolily bez ladu i skladu>???????????????????????

http://news.money.pl/artykul/nieoficjalne;informacje;3;osoby;przezyly...http://www.obmawiamy.pl/10/3-osoby-przezyly-katastrofe-samolotu-tu-154/http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100410/KRAJSWI...
przeczytaj artykuły. może znajdziesz jaki¶ szpital?

Sam słyszałem tak± informację w TVN zaniedługo po katastrofie. Był
chaos informacyny i moim zdaniem została przekłamana informacja otym,
że z listy pasażerów ocalały 3 osoby, które nie wsiadły do
samolotu:Bahr, sasin i Kruszyńska.
Bahra już zreszta jaki¶ go¶ć w TVN zd±żył już opłakac.

Data: 2010-04-22 01:41:25
Autor: zbig
dzie sa pacjenci??????????????????????
On 22 Kwi, 10:40, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

samolotu:Bahr, sasin i Kruszyńska.
Bahra już zreszta jaki¶ go¶ć w TVN zd±żył już opłakac.

Miało byc "niedługo"

Data: 2010-04-21 20:24:46
Autor: sofu
dzie sa pacjenci??????????????????????

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Jedne po badaniach na Łubiance został w częsciach odtransportowany w poblize
lotniska. Dwóch pozostałych jest nadal badanych. Sprawdza sie ich
funkcjonowanie mózgu w cze¶ci tego co zapamietali w procesie życia. Po
badaniach decyzja odnosnie ich zostanie podjeta w zaufanym gronie.

sofu

Data: 2010-04-22 07:54:52
Autor: cirrus
dzie sa pacjenci??????????????????????
[...]

Polskie media może, ale że ty pierdolisz bez ładu i składu to pewne jak to paranoik.

--
stevep

Data: 2010-04-22 09:43:27
Autor: PaPi
dzie sa pacjenci??????????????????????
[...]

Niestety. Ale 4 osoby (bo 4 byl dziennikarz ktory o tym doniosl) zostaly zastrzelone przez komando FSB. Dowody masz na youtube w postaci filmiku :-)

Data: 2010-04-22 10:45:52
Autor: kefirh
dzie sa pacjenci??????????????????????
[...]

Powolywano sie na reutersa, te info znajduje sie jeszcze w bootsektorze podsektora. Chociaz nie wiem po co.
I tylko sie zastanawiam, czy samemu sie zrestartowac, czy zaczekac na ogolnonarodowe czyszczenie pamieci.

kefirh

Data: 2010-04-22 10:55:22
Autor: jedrus
dzie sa pacjenci??????????????????????
kefirh pisze:

Powolywano sie na reutersa, te info znajduje sie jeszcze w bootsektorze podsektora. Chociaz nie wiem po co.
I tylko sie zastanawiam, czy samemu sie zrestartowac, czy zaczekac na ogolnonarodowe czyszczenie pamieci.

To tylko indywidualnie.
Ogolnie sie na da, bo w niektorych sztukach po prostu nie ma co czyscic.
Oni jaz tak maja na obudowach ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tob± leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 11:02:47
Autor: kefirh
dzie sa pacjenci??????????????????????
W dniu 2010-04-22 10:55, jedrus pisze:
kefirh pisze:

[...]

Ba, jestem przekonany, ze wiekszosc ma on line wgrywanego wirtuala
z serwera ITI. Albo nawet jest tylko sterowana bez potrzeby wgrywania czegokolwiek.

krh

Data: 2010-04-22 11:20:47
Autor: jedrus
dzie sa pacjenci??????????????????????
kefirh pisze:

[...]

to sa modele chodzace na dwurdzeniowych redemptorach