dzieci gorszego sortu

Data: 2017-09-08 10:41:47
Autor: boukun
dzieci gorszego sortu
Koszmarna kolonia 7-letniego Mateusza. Matka opowiada, co musiał znosić jej syn
7-letni Mateusz pojechał pierwszy raz na kolonie nad morze. To miały być udane wakacje. Był bardzo przejęty i nie mógł się doczekać. Okazało się, że rówieśnicy zgotowali mu koszmar. O tym, co się działo, opowiedziała matka chłopca.

Chłopiec mieszka razem z mamą w Gliwicach. Na kolonie pojechał dzięki pomocy z opieki społecznej.

Kobieta w programie "Uwaga" TVN opowiedziała o koszmarze, jaki przeżył na koloniach jej syn. - W kąpieli w pewnym momencie zaczął temat, czy ja wiem, co to jest cwel. Zaraz udzielił mi odpowiedzi, że "cwel to jest taki facet, którego się ru...a w ..." - relacjonuje.

Dręczyć mieli go chłopcy w wieku 8 i 11 lat.

Wtedy pierwszy raz usłyszała od syna, co mu robiono. - Mamo, bo oni mnie tam bili. Łapali mnie za ręce, za nogi i rzucali o podłogę. Mówili, że jestem ich zabawką - mówił chłopiec mamie.

Gdy dzwoniła do syna w trakcie kolonii, ten nic nie mówił niepokojącego. Dopiero, gdy wysiadł z autokaru po powrocie, zobaczyła na jego twarzy szramę. Gdy spytała, co się stało, okazało się, że kolega go zaatakował widelcem. - Pomyślałam sobie, że to jakiś przypadek, chłopcy się przepychali, takie rzeczy się zdarzają - wspomina.
Bał się chodzić pod prysznic

Dopiero w domu zobaczyła na plecach chłopca rysunki penisów, zrobione markerami.

Mówił, że prawie się tam nie mył, bo bał się chodzić pod prysznic. Koledzy mieli go bić, kopać i wyrzucać rzeczy za okno. Ponadto dochodziło też do molestowania chłoca. Wychowawczyni, zapytana przez matkę chłopca, dlaczego mu nie zmieniła pokoju, powiedziała jedynie, że próbowała, ale jej się nie udało.
Wychowawczyni nie radziła sobie z dziećmi

Miała też nazwać swoich podopiecznych "dziećmi gorszego sortu" i stwierdzić, że kobieta nie powinna wysyłać syna na kolonie, bo był bezradny.

Kolonie, na które pojechał chłopiec, zorganizowane były przez kuratorium oświaty w Katowicach i jedno z biur podroży. Mateusz ponoć skarżył się wychowawcom na to, co się dzieje.

Przedstawiciel kuratorium rozmawiał z matką chłopca i o możliwości popełniania przestępstwa natychmiast powiadomił prokuraturę w Koszalinie, zażądał też wyjaśnień od firmy - dowiadujemy się z materiału TVN.

O tej bulwersującej sprawie po raz pierwszy informowała gliwicka "Gazeta Wyborcza".

https://wiadomosci.wp.pl/koszmarna-kolonia-7-letniego-mateusza-matka-opowiada-co-musial-znosic-jej-syn-6163867598997121a

Rene
1h temu

Straszne ja normalny człowiek może być tak obojętny na cierpienie dziecka ? Firma organizujaca takie wyjazdy powinna zapłacić wysokie odszkodowanie za taka sytuacje może wtedy inni przełożyli by sie do lepszego doboru personelu do opieki nad dziećmi.

jeszcze nie ogłupiony
1h temu

następny kwiatek do tematu opieki nad dziećmi na koloniach pani nie pojechała pracować tylko odpocząć a jakby co ona niewinna ona była sprawdzała przecież nie może odpowiadać za to co robią dzieci

mama
2 min. temu

Bezstresowe wychowywanie się kłania panie i panowie, nikt nie jest zwolennikiem bicia dzieci ale one muszą mieć świadomość że taka kara istnieje i może ich spotkać.

Data: 2017-09-08 12:14:58
Autor: Stokrotka
dzieci gorszego sortu
Sie takich małych dzieci nie wysyła na kolonie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-09-08 13:20:13
Autor: boukun
dzieci gorszego sortu
Użytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Sie takich małych dzieci nie wysyła na kolonie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A te co go bili i molestowali, to były większe?

Za PRLu, i to głębokiego Gomułki ja też wyjeżdżałem i takich rzeczy nie było. Co najwyżej jeden dzieciak konia walił i mówił, że to dobre na odprężenie....

boukun

Data: 2017-09-08 05:24:25
Autor: japanizer
dzieci gorszego sortu
On Friday, September 8, 2017 at 8:20:19 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

To tłumaczy, dlaczego zostałeś pojebem i faszystowskim antypolakiem.

Data: 2017-09-08 14:59:46
Autor: boukun
dzieci gorszego sortu
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wyświechtane słowa, najczęściej przez Żydziaków, syjonistów, Kawecki :)))))

boukun

Data: 2017-09-09 09:55:12
Autor: Stokrotka
dzieci gorszego sortu

Sie takich małych dzieci nie wysyła na kolonie.

A te co go bili i molestowali, to były większe?

Ofiara miała 7 lat, a rozrabiaki 8 i 11.
11 latek może być według mnie na koloni, ale nie każdy.
7 i 8 latek się nie nadaje.
Pewnie właśnie te starsze (8 i 11 lat) życia uczyli się na koloni, stąd spaczenie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-09-09 20:45:39
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
dzieci gorszego sortu
mozesz wkleić wątek bo ja nie widzę 90% postów?

Data: 2017-09-09 21:12:42
Autor: t-1
dzieci gorszego sortu
W dniu 2017-09-09 o 20:45, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:
mozesz wkleić wątek bo ja nie widzę 90% postów?

boukuna niektóre serwery wycinają.

tu jego wątek:

Data: 2017-09-09 21:24:40
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
dzieci gorszego sortu
dziękuję

w telewizji jakiś chuj z wyglądu 100% sbek mówi o reformie...

ogólnie to pytanie jest takie, kto to zmusza liders i frajers do integracji? kto to robi i w jakim celu?

Data: 2017-09-10 15:17:42
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
dzieci gorszego sortu
a co Wy na to: jest taka teoria którą rozjebuje się totalnie słabych, że jak my coś napiszemy na unię to unia zajebuje frajerstwo?

dzieci gorszego sortu