dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze

Data: 2014-03-26 04:01:10
Autor: zarz±d komplementariusza
dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze
chciałem zapoznać się z jakim¶ regulaminem dot. tego rachunku, wzorem umowy, itp.

niestety, w systemie owszem jest wniosek, można wpisywać dane ale za cholerę nie można znaleĽć tekstu umowy która będzie podpisywana.

a mnie interesuje kwestia formalna - kto jest posiadaczem rachunku (tylko dziecko? czy może dziecko i rodzic jako współposiadacze?) i jaki jest status rodzica (współposiadacz, pełnomocnik) ale te najprostsze informacje s± dla pracowników infolinii czarn± magi±, a tekstu w internecie nie ma.

jest zestaw "najczę¶ciej zadawanych pytań", ale nie ma w nich pytania o tożsamo¶ć podmiotu który jest posiadaczem rachunku.

ponieważ kilka osób na grupie pisało że zakładali ten rachunek (i nawet chwalili się wisienkami), uprzejmie proszę o zerknięcie na wasze papierowe umowy a następnie zaspokojenie mojej ciekawo¶ci co do tego, kto posiada ten rachunek/

Data: 2014-03-26 15:31:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachu nek Dziecka raz jeszcze
W dniu 2014-03-26 12:01, zarzÄ…d komplementariusza pisze:

ponieważ kilka osób na grupie pisało że zakładali ten rachunek (i nawet chwalili się wisienkami), uprzejmie proszę o zerknięcie na wasze papierowe umowy a następnie zaspokojenie mojej ciekawości co do tego, kto posiada ten rachunek/

Z umowy:

IMIE_NAZWISKO_DZIECKA zwanym dalej posiadaczem rachunku, ktĂłrego przedstawicielem ustawowym jest IMIE_NAZWISKO_RODZICA

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-03-26 08:59:49
Autor: zarz±d komplementariusza
dziecko Macierzyński ego - PKO BP Rachunek Dziecka raz jeszcze
Z umowy:
IMIE_NAZWISKO_DZIECKA zwanym dalej posiadaczem rachunku, którego przedstawicielem ustawowym jest IMIE_NAZWISKO_RODZICA

bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).

Bardzo mi pomogłe¶

Data: 2014-03-29 13:25:08
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 16:59:49 UTC+1 użytkownik zarz±d komplementariusza napisał:
> [...]

bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).

A ja dziekuje za sygnal - dodamy do FAQ i postaram sie, zeby CC juz nastepnym razem wiedzialo co i jak :)

Data: 2014-03-30 19:35:50
Autor: zarz±d komplementariusza
> [...]

bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).

dopytam jeszcze o taki szczegół: czy na umowie rachunku bankowego podawany jest tylko pesel rodzica czy także pesel dziecka?

Data: 2014-03-31 07:47:49
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-03-31 04:35, zarzÄ…d komplementariusza pisze:

bardzo dziękuję. Od tygodnia żaden konsultant nie mogł wykrztusić
z siebie tych prostych kilku słów (zacytować wzorzec umowy).
Bardzo mi pomogłeś
dopytam jeszcze o taki szczegół: czy na umowie rachunku bankowego podawany jest tylko pesel rodzica czy także pesel dziecka?

TakĹĽe dziecka.