dziecko a zawieranie umów przez internet...

Data: 2011-04-28 13:53:59
Autor: MZ
dziecko a zawieranie umów przez internet...
W dniu 2011-04-28 12:33, sundayman pisze:
No taki mam (Bogu dzięki niewielki) problem, i może ktoś podpowie;

Otóż dostałem dzisiaj groźne wezwanie do zapłaty (oczywiście przedsądowe, z różnymi tami groźbami wpisu do KRD itp)
od firmy Eller Service, z rejestrację w serwisie pobieraczek.pl

No i wszystko fajnie, tylko - że dłuznikiem jest 12 letni osobnik, któremu powyrywam nogi z d.... :)
Cała operacja rejestracji miała miejsce w 2009 , więc wtedy miał 10 lat.

Pobieraczek.pl to znana sprawa, pogooglaj to zrozumiesz idee "działania"
tej firmy. Na dziecko się nie złość (chociaż rozmowę uświadamiającą
przeprowadź) bo regulamin był tak napisany że wielu dorosłych się na to
złapało. W skrócie wielkimi literami bylo ZA DARMO, na próbę 10 dni itd,
a małymi i w bardzo skomplikowanym języku prawniczym, że po 10 dniach w
razie braku rezygnacji z usługi zawarta zostaje umowa i wymagana jest
opłata za rok z góry. Oczywiście nawet gdybyś chciał to usługi nie
mogłeś wymówić (mail do rezygnacji nie działał, innej drogi nie
podawano) i pułapka się (teoretycznie) zamykała jak kliknąłeś po raz
pierwszy na akceptacji regulaminu. A co masz zrobić dalej, to Ci już
napisali koledzy, więc się nie będę powtarzać ;)

--
MZ

Data: 2011-04-28 14:06:44
Autor: sundayman
dziecko a zawieranie umów przez internet...

Taaa, już poczytałem co nieco :)

Młodego trochę postraszyłem (pismo od pobieraczka mu przekazałem, żebyście widzieli jego minę :)
, ale nie będę lał gówniarza, bo generalnie nie mam z nim problemów, taki można powiedzieć - wypadek przy pracy...
Kiedy chce się rejestrować w jakimś serwisie (np. z grami czy coś), to przychodzi pytać.
Nie wiem, czy wtedy też nie przyszedł, a ja spojrzałem na szybko i powiedziałem, że OK.
Taka wersja zdarzeń nie jest wykluczona, heh.

W każdym razie dziękuję za wszelkie info, i obym z takimi problemami tylko musiał tu szukać porady... :)

dziecko a zawieranie umów przez internet...