dziecko na moto

Data: 2010-09-28 18:17:07
Autor: Monster
dziecko na moto
W dniu 2010-09-28 16:48, marcin pisze:
Witam,

S³ysza³em, ¿e istniej± specjalne pasy do przypiêcia do siebie malucha (8
latek), ¿eby nie zlecial niespodziewanie z tylnej kanapy. Chcia³bym to
obejrzeæ a byæ mo¿e kupiæ, je¶li bêdzie to wygl±da³o sensownie, ale nie mogê
namierzyæ... Kto¶ co¶ na ten temat wie i mo¿e pomóc (i namiary i opinie z
u¿ytkowania mile widziane)?
pzdr,
marcin
istnieją specjalne foteliki z oparciem,chyba w Louisie były.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-09-28 18:20:27
Autor: masti
dziecko na moto
Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 18:17:07 +0200 osobnik zwany Monster
wystukał:

i są dalej ale chyba zdrożały ostatnio
http://42.pl/u/2t1D_siedzonko
180 Euro