dzieki lewackim scierwom Napoleon wymazany z podręczników. Bo obraża imigrantów

Data: 2011-08-30 00:32:59
Autor: muto2100
dzieki lewackim scierwom Napoleon wymazany z podręczników. Bo obraża imigrantów
Data: 2011-08-30 09:38:31
Autor: Zahir
dzieki lewackim scierwom Napoleon wymazany z podręczników. Bo obraża imigrantów

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:e76359d2-f2f8-467b-a3b5-c3da60342ab0h6g2000yqe.googlegroups.com...
http://www.sfora.pl/Napoleon-wymazany-z-podrecznikow-Bo-obraza-imigrantow-a35426

Ty akurat powinieneś milczeć. Wykopywanie "ścierwa" śp. Zbigniewa by robił za wyborcze zombie obraża pozostałe rodziny katastrofy smoleńskiej.

Zahir

Data: 2011-08-30 01:31:09
Autor: muto2100
On 30 Sie, 09:38, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e76359d2-f2f8-467b-a3b5-c3da60342ab0h6g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]

Ty akurat powinieneś milczeć. Wykopywanie "ścierwa" śp. Zbigniewa by robił
za wyborcze zombie obraża pozostałe rodziny katastrofy smoleńskiej.

hehehe   emigranci      ktorzy  pala   Francjie,  Anglie  czy
Niemcy-  jeszcze  ich  w  Polsce    niema  za  duzo    wiec
wiekszosc   jeszcze  niezdazyla  poznac   smaku  gorczy   z  tzw
emigrantami   !    Ja  jako  emigrant   moge  cos  wlasnie
powiedziec  na  ten  temat!   Cale  Toronto   i  Kanada    ma  te
problemy!    gdy
policjia     ukatrupi   handlarza   narkotykow    ktory    posiada
przysobie    kilka   pistoletow  i  kilo   Marychy    ,  to  tzw
emigranci   szaleja  i  pala  ulice
gdy    zas    tylko  w   stolicy  Jamajki     ginie    1,500   ludzi
zamordowanych     przez  kryminalistow     to   wowczas   nikt
niepowie  slowa!  wowczas  niema  wolania-Rasizm!

Data: 2011-08-30 10:48:42
Autor: Zahir

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:704e5b9d-e255-4c7d-98ee-a31617e8c45fy21g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

zamordowanych     przez  kryminalistow     to   wowczas   nikt
niepowie  slowa!  wowczas  niema  wolania-Rasizm!

Dyskutujemy o czymś zupełnie innym. W większości krajów prawa nadane cudzoziemcom są ważniejsze niż prawo obowiązujące rodowitych mieszkańców. Doprowadziło to do tego, że emigranci czują się jak święte krowy. Demokracje europejskie i amerykańskie stworzyły prawa, które miały ich bronić przed zakusami urzędników państwowych, a okazało się, że są skutecznym środkiem ataku przeciwko temu społeczeństwu, przeciw tym demokracjom. Wykorzystują to róznej maści frustraci. Zauważyłem to w Anglii, gdzie przy mozliwości zatrudniena na jakimś stanowisku pracę otrzyma czarnoskóry, a nie biały. Jeżeli otrzymałby ją biały bo np. posiada lepsze kwalifikację czarnoskóry poleci do związków zawodowych, do cholera wie jeszcze kogo i oskarży cię o rasizm, zniewagę połowy Afryki czy Turcji. Tu masz rację. Problem polega na tym, że czytałem twoje wcześniejsze wypowiedzi i widzę, że są nacechowane nienawiścią do wszystkiego co wiąże się z PO. Stąd mój komentarz.

Zahir

dzieki lewackim scierwom Napoleon wymazany z podręczników. Bo obraża imigrantów