dzieki za rady

Data: 2009-02-25 15:59:52
Autor: michaça
dzieki za rady
wymyslilem fiata marea bo jest tani i duzy (dlatego nie ave I ktora jest tylko duza ;-), jak dla mnie)
a moja stara toyote musze zmienic bo ma tylko dwoje drzwi i denerwuje mnie juz instalacja dziecka w foteliku z tylu, a i tesciowa czasem woze
co do ilosci gadzetow to oczywiscie fiat bedzie moja tercelke bil na glowe bo mam typowego golasa na rynek USA czyli plajstiki, derma jak z PKSu, 4-biegi, brak obrotomierza, butla LPG 50L w bagazniku (sedan) w poprzek.
diesle, a zwlaszcza 2,4 mnie nie interesuja bo szukam czegos taniego (choc przez chwile myslalem o lybrze 1.9JTD komi)

co do wiernosci toyocie to niestety trzyma cene, i co dla mnie dziwne te zmontowane w europie tez ;-) moja to produkt japonski na rynek USA wiec zapewne jak bym kupil cos co ma VIN nie zaczynajacy od "JT..." tez moglbym sie zdziwic ;-) (jesli chodzi o awaryjnosc bo ilosc schowkow i takie tam duperele wlacznie z obrotomierzem nie maja dla mnie zadnego znaczenia)

dzieki za konstruktywne podpowiedzi!
pozdro
m.

dzieki za rady