dzieki za rady

Data: 2009-08-18 08:42:29
Autor: michaça
dzieki za rady
jak w temacie, zwlaszcza te konstruktywne
- wiem, ze to kompakt ale widzialem nawet wersje z podlokietnikami!
- zmiescil bym sie nawet w golfie variancie ale mentalnie nie jestem gotowy na niemieckie auto - mysle raczej o japonii (kontynuajca) albo korei
- carisma chyba nie wystepuje w wersji kombi (widzialem wczoraj, przypadkiem lancera kombi ale to chyba cos innego)

Jak juz sie na cos zdecyduje to pewnie rzuce wtapliwosci na grupe, generalnie szukam czegos co by nie mialo ani jednej czesci "made in france" (no chyba ze opony michelin w dobrym stanie ;-))
Pozdrawiam,
Michal

dzieki za rady